4/30/2014

MUA rtěnka č.4 - překvapení ihned po rozbalení

Dobré odpoledne, milé čtenářky :)

jak už zajisté víte z předešlého článku, přišlo nám hodně MUA kosmetiky, kterou nenecháme jen tak ležet! Pořádně jí totiž hodláme otestovat! A první dáma na holení je tu rtěnka č.4 od MUA.

Po otevření této rtěnky jsem byla docela překvapená. Vykoukla totiž na mě jasně fosforová růžová barva! Co teď s tím? Rtěnku jsem si tedy směle zkusila nanést na rty a bylo to fascinující! Jemný, světle růžový odstín rtěnky, hydratující rty. Musím však ale podotknout, že tento produkt nepřipomíná rtěnku, ale spíše lesk na rty. Aby byla jasně vidět barva, musíte vícekrát přejet rtěnkou po rtech. Obal je jednoduchý, provedený do stříbro černa se znakem firmy. Samotný výrobek je velmi jemně parfémovaný, připomíná mi trochu vůni jahody. Rtěnce připisuji také velký plus za její trvanlivost. Dlouho  vydrží na rtech a ani při opakovaném napití se nesmývá. Moc jí nedoporučuji pro ty, kteří mají rádi výrazné odstíny, protože to jak rtěnka vypadá v obale, rozhodně neodpovídá výsledku po jejím nanešení. Mě ale příjemně nadchla, miluji totiž světlé odstíny :)

Vaše Šárka sistershoods :)




Zde je výsledek rtěnky po nanesení:

A co Vy? Jaký milujete odstín rtěnky? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)