4/27/2014

Palette Color Creme A10 - zvlášť popelavá nebo jen odbarvená?

Dobré nedělní odpoledne,

moje přání byly vyslyšeny a já jsem se víkend i první dva dny v týdnu mohla zatím těšit z krásného počasí. Sluníčko svítí, vítr by sice nemusel už tolik foukat (ale nejsem vládce počasí, co :/). Každopádně jsem si pro Vás připravila takový malý testík jedné barvy na vlasy. Tak jak hádáte? Obstojí?
Na ostří nože jsem si tentokrát vzala Palette odstín A10 zvlášť popelavě plavý. Doteď jsem si barvila vlasy také na blond, ale podtón byl vždy tak trochu do žluta. Chtěla jsem proto vyzkoušet něco nového. Sáhnula jsem po této barvě, protože nemá odstín ani do modra ani do zmíněné žluté, ale spíše do bílé a vypadá přirozenější. Od přírody jsem špinavá blondýnka a musím Vám říct, že se svou barvou vlasů jsem nikdy nebyla spokojena. Připomínala mi vždy tu situaci, když Vám někdo na hlavu vysype popel z kamen :D Ale nic... kromě blond jsem zkoušela i hnědou černou, ale mám velmi světlou až bílou pleť, takže jsem vždycky vypadala jako Sněhurka, zkrátka byla jsem moc vybledlá. V blond vypadám přirozeněji a ne tak staře.

Teď bych se ráda vrhla na barvu samotnou. Podle popisu na krabičce vzadu barva obsahuje tekutý keratin pro dlouhotrvající intenzitu barvy a pro zdravě vypadající vlasy. Po nabarvení opravdu musím konstatovat, že vlasy byly hladké, lesklé, jemné a nebyly ani moc roztřepené a ani ne rozevláté. Barva perfektně kryje, neštípe ani nesvědí. Musím ale přiznat, že vzorník na zadní straně obalu se mi neschodoval. Měla jsem nejsvětlejší barvu a i tak mi podle mého názoru vyšel úplně jiný odstín, vyšel mi spíše bělejší.

A teď už k samotné aplikaci. Barva je klasická, k jejímu nanášení potřebujete kadeřnický štěteček a nějakou tu misku (nejlépe plastovou či skleněnou). Na své vlasy jsem spotřebovala necelé tři balení, i když nemám moc dlouhé vlasy, za to je mám ale docela husté. Barvu jsem nanášela tedy už zmíněným kadeřnickým štětečkem od hlavy dolů (musím přiznat, že velkou zásluhu měla sestra) a vždy jsem jednotlivý už natřený pramínek barvou, přejela ještě rukou s rukavicemi.

Balení Intensive Color Creme Palette A10 obsahuje jako většina této řady jeden pár rukavic, jedno vyvíjející sérum, jednu barvu v tubičce a samozřejmě návod.

Jinak ale musím na závěr podotknout, že jsem s barvou spokojená, je zajímavá, hlavně přirozená bez odstínu do žluta. Takže já mohu jen doporučit ;)

Teď bych se ráda vrhla na barvu samotnou. Podle popisu na krabičce vzadu barva obsahuje tekutý keratin pro dlouhotrvající intenzitu barvy a pro zdravě vypadající vlasy. Po nabarvení opravdu musím konstatovat, že vlasy byly hladké, lesklé, jemné a nebyly ani moc roztřepené a ani ne rozevláté. Barva perfektně kryje, neštípe ani nesvědí. Musím ale přiznat, že vzorník na zadní straně obalu se mi neschodoval. Měla jsem nejsvětlejší barvu a i tak mi podle mého názoru vyšel úplně jiný odstín, vyšel mi spíše bělejší.
A teď už k samotné aplikaci. Barva je klasická, k jejímu nanášení potřebujete kadeřnický štěteček a nějakou tu misku (nejlépe plastovou či skleněnou). Na své vlasy jsem spotřebovala necelé tři balení, i když nemám moc dlouhé vlasy, za to je mám ale docela husté. Barvu jsem nanášela tedy už zmíněným kadeřnickým štětečkem od hlavy dolů (musím přiznat, že velkou zásluhu měla sestra) a vždy jsem jednotlivý už natřený pramínek barvou, přejela ještě rukou s rukavicemi.
Balení Intensive Color Creme Palette A10 obsahuje jako většina této řady jeden pár rukavic, jedno vyvíjející sérum, jednu barvu v tubičce a samozřejmě návod.
Jinak ale musím na závěr podotknout, že jsem s barvou spokojená, je zajímavá, hlavně přirozená bez odstínu do žluta. Takže já mohu jen doporučit ;)

Vaše Šárka a Káťa :)






a tady vzorník, jak by Vaše vlásky měly po barvení vypadat:

A co Vy? Jaké máte zážitky s vzpomínky s barvením vlasů? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)