5/25/2014

A je to doma ;)

Dobré dopoledne milé dámy ;)

ráda bych se omluvila, že zde po nějaký čas nebyl nový článek, ale bohužel povinnosti v podobě školy jsou neúprosné. Bylo třeba se v poslední době více věnovat zápiskům než kosmetice.

Dnešní článek je takovou ochutnávkou toho, co Vám zde chci popsat podrobněji, jen co dané produkty opravdu odzkouším. A abych to dlouho nenatahovala, tak Vám chci představit již tolik známou Micelární vodu od Garnier, o které jistě každá z nás slyšela. Konečně jsem se přiblížila ke dnu butelky s odličovacím mlékem od L'ORÉAL a tak jsem si pořídila výše zmíněnou micelární vodu. Protože mi bylo jasné, že jak si ji pořídím dříve, tak mléko hodím na druhou kolej a budu upřednostňovat něco nového.

Druhou věcičkou co mi udělalo velkou, ale velkou radost je sada krémů od RYORu. Delší dobu používám jejich fluid z mořských řas, ale tentokrát jsem od mamky dostala celou sadu i s denním a nočním krémem, takže se pochopitelně už nemůžu dočkat až si večer nanesu první vrstvu.

Přeji Vám krásný den milé dámy ;)

Vaše Kačka



A co Vy? Máte zkušenosti s nějakým z výše uvedených produktů?

2 comments:

  1. Micelární vodu bych chtěla vyzkoušet :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je opravdu super, stoji za vyzkouseni :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)