5/01/2014

Avon Extra lasting

Krásné májové dopoledne Vám všem ;)

Dnes jsem se rozhodla sem vložit recenzi krásné rtěnky od Avonu.
Avon  EXTRA lasting v odstínu sunkissed ginger. Dlouho jsem hledala nějakou rtěnku do červena, ale ne zároveň takovou, který by byla příliš výrazná. Vždy jsem závistivým očkem sledovala kolemjdoucí slečny, které se odvážily a zvolily rudý odstín a velmi jim slušel. Já sama na takový odstín odvahu nemám - bohužel.

A protože je dnes krásný májový den a každá slečna, dívka, žena čekají na svůj polibek tak možná tato jemně růžová rtěnka Vám pomůže k políbení jednodušeji.

Obal rtěnky je velmi pěkně řešený. Rudá podněcuje naší smyslnost. Obal je také doplněn o stříbrný pruh s logem a na horní části rtěnky je zdobně napsané jméno rtěnky.

Už jak jsem ji otevřela, tak jsem z ní byla ohromena, protože se mi odstín líbil a po nanesení se mi také líbí, i když mnozí by mohli namítat, že je to lesk místo rtěnky. Možná ano tak sytá není, což mě velmi vyhovuje a docela mě překvapila výdrž rtěnky, vydrží i po napití. Samozřejmě ji během dne někdy obnovím, ale i večer je na rtech znatelná, když se odličuji.

Jednoznačně co se týče mého názoru, tak jsem spojená. Navíc její pořizovací cena byla asi 59 Kč a za vyzkoušení stojí.

Užijte si 1. Máj Vaše Kačka :-*





A co Vy? Používáte spíše lesk nebo rtěnky sytých odstínů nebo naopak?

2 comments:

  1. Zajímavá barva :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Díky moc, taky mě ohromila, je taková jemná ;)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)