5/05/2014

C-THRU blooming

Dobré pondělní již odpoledne,

dnes Vám chci předvést voňavý balíček o dvou produktech, který jsem dostala k Vánocům. Je to vůně C-THRU blooming a ve stejné vůni i deodorant.

Poprvé, když jsem tuto sadu v obchodě viděla, okouzlil mě flakónek s vůni, protože dole jsou skleněné kuličky a na živo to prostě vypadá dokonale. Než jsem po balení sáhla, abych se s ním blíže sblížila, projela mi hlavou myšlenka, že je to stejně zbytečné, že toho mám doma dost, ale zvědavost mi nedala.

Po prvním přičichnutí jsem prostě byla okouzlena. Vůně je krásná, taková sladší a při nanesení si představíte krásný slunný den a rozkvetlou louku. Kéž by jen šlo dát Vám sem vzorek.

Co se týče její výdrže, řadila bych tuto kolekci do střední třídy. Hned sice nevyprchá, ale celý den taky nevydrží. Deo je příjemný ve spreji a téměř hned po aplikaci zaschne a i když vůně netrvá celý den, pot bez problémů skryje.

Doporučuji Vám, až půjdeme v drogérii okolo zkuste si tuto vůni a určitě nebudete zklamané ;).

Dnešní recenzi jsem sem hodila, aby nám taky už přinesla teplo a hodně Sluníčka ;).
Užijte si dnešní startovní den týdne a přečkejte ho v klidu a pohodě.

Vaše Kačka





A co Vy? Máte zkušenosti s touto řadou?

4 comments:

  1. Líbí se mi obal :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. taky mě ohromil je pozitivně naladěný ;)
      a děkujeme za milý komentář :)

      Delete
  2. sa mi zda alebo v tom baleni su nejake gulicky?

    Pozyvam na giveaway o vlasovy balicek tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. ano jsou tam na dně vůně a balení tak vypadá ještě krásněji

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)