5/09/2014

Dermacol Neon 04 Magenta - malé zklamání

Hezký pátek, milé čtenářky!

docela rychle to uteklo a už na nás čeká sobota. Zatím to nevypadá, že by byla nějak prosluněná, ale snad i tak můžeme doufat, že se počasí zlepší a my tak se budeme moci těšit na vitamín D a teplo. :)

Pro dnešek jsem si pro Vás připravila recenzi na lak na nehty Dermacol Neon, odstín 04 Magenta. Musím už na úvod přiznat velké zklamání. Jako první začnu u konzistence laku. Je velmi vodová, má tendenci stékat z nehtu. Další nevýhodou je, že lak se musí nanášet alespoň minimálně ve dvou vrstvách, aby vůbec překryl nehet. Možná jako jedinou výhodu shledávám štěteček, který je malý ( i když tedy upřednostňuji vetší) tak tento mi naopak vůbec nevadil. Má jemné štětinky, které jsou u velmi dobře zahuštěné a nevypadávají. Ale nejvíce mě zklamala výdrž laku na nehty. Ano chápu, určitě si všichni přiznáme, že lak na nehty nám vydrží krásny tak dva dny. Ale tento ani to ne. Po prvním dni mi slezl, jako kdyby jsem ho nosila celý týden. Zejména se lak omývá, odírá ve vrchních částech nehtu. Obal produktu je jednoduchý, s černým víčkem. Lak je menšího složení a má 5 ml. Je k sehnání okolo 37 Kč.

Vaše Šárka :*




Jaké máte Vy zkušenosti s tímto lakem Dermacol Neon? Nebo jste ho ještě nevyzkoušeli? :)

2 comments:

  1. Neonové laky mám ráda!! Takže děkuju za tuhle recenzi!! Nebýt ní, možná bych si ho i koupila.. :( btw: kráááásný blog!!! <3

    www.meow005.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nemáš za co! :) Je to škoda no, ale snad se najde lepší ;) děkujeme za pochvalu ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)