5/06/2014

GoodBye za uplynulý měsíc - duben = Tělo volá po hydrataci!

Hezký podvečer, milé krásky

Je pravda, že jsem dlouho nenapsala žádný článek (o to se postarala díkybohu moje spolublogérka Kačka), ale bohužel, zkouškové se blíží a já musím jen číst, číst a číst... No nic, představím Vám dnes novou rubriku, kterou jsem si pro Vás připravila, doufám, že Vám bude líbit :)

Vitám Vás tedy v rubrice Goodbye za uplynulý měsíc. Tato rubrika bude především obsahovat to, co jsem minulý měsíc vypotřebovala a to se Vám taky budu snažit nějak představit.

Za měsíc duben jsem toho ,,splácala" poněkud hodně co se týče výrobků v péči o tělo. No co se dá dělat, sezóna kraťásků se blíží a kdo by nechtěl mít hladké a hebké nožky? K tomu mě posloužil nejlépe gel na holení od SuperMax s aloe verou. Velkou výhodou tohoto gelu je, že ho stačí opravdu málo a hned se rozpění. Nemá ani tak velkou parfemaci, voní svěže, ale že by mě připomínal vůni zrovna aloe vera, to se říci nedá. K holení používám samozdřejmě normální klasickou žiletku. Poslední dobou si nemůžu vynachválit žiletku Wilkinson. Dobře se drží, je krásně malá a je neuvěřitelně ostrá a přitom se o ní nezraníte. Jako jediný tester tu tentokrát mám tělové mléko Dove s bambuckým máslem. Dostala jsem ho jako dárek k dubnovému číslu JOY. A můžu si ho jen a jen vynachválit... Nejen, že voní tak krásně máslem, že bych ho nejraději ,,snědla", ale i příjemně hydratuje a lehce a rychle se vstřebává, takže po něm pokožka zůstává krásně hebká jako samet.

Jako asi nejlepší věc z GoodBye by vyhrál ,,zázračný kelímek" Balzám s výtažky z růže od Avon. Je mým dlouhodobým pomocníkem při problémech s velmi suchou kůži (a že já na ní velmi trpím). Dá se použít na všechny místa na těle, ať už na obličej či na ruce, chodidla. Já ho osobně nejvíce používám na rty, protože mě velmi často praskají a na místo pod ušními boltci a samozřejmě na místo brady. Jediné, co mi na něm vadí, je právě jeho parfumace. Předešlé vůně jako med, olivy mi vůbec nevadily. Ale u této vůně mám pocit, že mě ,,štípe". Pokaždé, když si jí nanesu mám ze začátku svírající pocit. Nevím, čím to může být, třeba mě to právě vadí díky mé velmi citlivé pokožce.

Nyní překročíme na trošku jinou část. Zubní hygiena je podle mě také součástí krásy a tak jsem se rozhodla, že do této rubriky zkusím zařadit a počkám, jak zareagujete, ústní vodu Paradontax. Zkoušela jsem už mnoho ústních vod a s touto jsem opravdu spokojena. Mám totiž sklony ke krvácejícím dásním (a není to rozhodně způsobeno tím, že bych si málo čistila zuby nebo tak nějak :D) a byla mi právě doporučena tato voda. Můžu říci, že v kombinaci spolu s pastou a se zubními kartáčky stejné značky docílím vždy zastavení krvácení dásní a prevenci proti zánětům.

Jako nejlepší parfémovaný deodorant za uplynulé roky mého života odsuzuji Playboy PlayItLovely. Musím říci, že jediný tento mě opravdu voní. Ostatní vůně od Playboy mi připomínají ,,osvětlovače vzduchu". Vydrží opravdu dlouho, nezpotím se po něm (a že se sakra umím zapotit!). Je vhodný pro každodenní rutinu jít do školy a zase do školy, maximálně zvládne rychlý poklus k autobusu. Nehodnotila bych ho rozhodně jako sportovní deodorant, protože jakmile se u něho více ,,nadýcháte" či ,,naběháte" je to znát nejen ve vašem okolí, ale prozradí Vás i mokré kolečko na vašem tričku :)

Univerzálním a skvělým pomocníkem jsou pro mě dětské vlhčené ubrousky. Tentokrát jsem si vzala na ostří nože Pampers Baby Fresh Wipes s aloe vera. Musím říci, že ubrousky překrásně voní. Jsou navíc za přijatelnou cenu. Jako jediné mínus a myslím si zcela zásadní je, že ihned, jak otevřene vrchní nálepku na obalu, rychle vysychají. Vždy, když si chci vzít ubrousek, musím ten první shora použít například jako kapesník, protože už vůbec nevlhčí a ztrácí tak svojí funkci. Nevím jak vy, ale já nejvíce tento produkt využívám po noční ,,pařbě", když se mě nechce moc odličovat. Je to podle mě lepší, než se neodličovat vůbec. Je i skvělým pomocníkem při zpocení nebo při osvěžení některého z části těla.

Posledním produktem na holení a řekla bych největším zklamáním je řasenka od Avon SuperShock Max Mascara. Jediné, co hodnotím jako pozitivní je krásný černo-zlatý obal v klasické tubě na řasenku. Řasenka je černá, ale má jednu velkou nevýhodu. Hrozně rychle vysychá... Kartáček je stejnoměrný, úzký a štětinky na něm úzké, takže nečekejte žádný velký extra objem. Konzistence je velmi hustá a řasy se proto velmi slepují a nezanechává proto moc hezký kýžený výsledek.

Tak to by bylo pro dnešek všechno :) Doufám, že Vás článek neunavil. Vím, je pro dnešek dlouhý, ale muselo se sem vejít vše, co jsem Vám chtěla říci o jednotlivých spotřebovaných výrobcích. Mějte se krásně, přežijte zbytek týdne a užívejte sluníčka.

Vaše Šárka :*




Vyhovuje Vám některý z uvedených produktů? Nebo upřednostňujete něco jiného? Podělte se do komentářů! :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)