5/04/2014

lady speed stick

Krásný nedělní večer,

doufám, že i pře nepřízeň počasí jste si víkend co nejvíce užili.
Ráda bych Vám dnes představila deodorant lady speed stick mám ho ve variantě s aloe.

Moje první emoce z tohoto produktu nebyly příliš valné, protože jsem nejprve nevěděla, že je to gel a tuhé deo nemám v lásce v posledních letech spíše využívám deo spreje. Ale hned na druhý pohled jsem zjistila, že je to gel a proto jsem si řekla, že to zkusím a putoval do košíku.

Voní velmi lehce a gelovitá konzistence mi moc vyhovuje. Téměř okamžitě zaschne a i když po celý den není příliš cítit vůně, tak před potem Vás ochrání dokonale.

Jediné, co pro mě bylo trošku jako Rubikova kostka, bylo posunování náplně. I když jsem točila dole závitem gel příliš nelezl ven, poté jsem zjistila, že po tom co pootočíte závit, tak je potřeba ještě závit stlačit směrem nahoru.

Ještě nemám tento deo do užívaný, ale přesto jsem si šla koupit druhý. Těm co váhají doporučuji to prubnout - litovat určitě nebudete.

Přeji Vám moc krásný zbytek neděle a příjemný start do nového týdne.

Vaše Kačka ;)





A co Vy? Jaký druh deo máte nejraději?

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)