5/12/2014

Moje první micelární voda - značka PROSPĚL!

Hezké pondělní sluneční odpoledne,

poslední dobou jsou hodně populární micelární vody. A já nemůžu být přece ,,sto let za opicemi" a jednu jsem také vyzkoušela. Přišla jsem na ní skoro náhodou. Koupila jsem si jí spolu dubnovým číslem časopisu Elle a to rovnou v maxi balení. Jedná se o micelární vodu značky Bourjois z Paříže. A musím Vám řici jediné. Tato novinka mě uchvátila! Na obalu píší, že je hypoalergenní a bez parfemace. Pravdou je, že nevonní, ale za to jí body vůbec neubírám, ba naopak. Zejména jsem ale nadšená z toho, že když si s ní pomocí vatového kulatého tampónku odličuji oči, vůbec mě neštípou ani netáhnou. Pokožka na obličeji je po této vodě hodně jemná, svěží a připadá mi jako bych si právě opláchla obličej vodou :) I druhý den po probuzení je pleť hydratovaná a odpočinutá, nemusím si jí ani v ojedinělých případech krémovat denním krémem. Další a určitě neposlední pozitivum bych přičetla malé spotřebě odličovacích tampónků. Vždy, když jsem se odličovala pomocí odličovacího krému či mléka, vyčerpala jsem mnoho vatiček. Jediné mínus bych přičetla tomu, že se musím odličovat každý den, tudíž mi rychle ubývá ;) Tuto micelární vodu můžete sehnat okolo 120 Kč v mnoha internetových obchodech či řetězcích parfumérií Marionnaud.

Vaše Šárka :*




A co Vy? Jaké máte zkušenosti s micelárními vodami? Jaká je Vaše nejoblíbenější? :)

8 comments:

  1. Super recenzia chystam sa vyskusat tak ma potesila pozitivna reakcia :) mrkni aj k nam na blog give away ta moze zaujimat :)

    ReplyDelete
  2. tu som asi jedinu este neskusala :)
    Pozývam na giveaway o vlasový balíček, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urcite zkus! Trumfne vsechny! :-) dekuju, urcite kouknu ;-)

      Delete
  3. Micelárku už chci nějakou pěkně dlouho... nejvíc mě laká od biodermy, ale tato nevypadá vůbec špatně!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeee uzasna a neni podle me vubec draha :-) opravdu doporucuji ;-)

      Delete
  4. Já jsem si teď koupila micelárku od biodermy :) a nemůžu si jji vynachválit :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jo? Tak to by bylo super to odzkouset ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)