5/31/2014

MUA make up Fashionista - Ready to wear!

Hezký podvečer, milé krásky,

já vím, já vím, dlouho sem nic nepřibylo... mám ale pro Vás jednu doufám výmluvnou výmluvu. Je zkouškové. Od rána do večera se snažím drtit na jednu zkoušku za druhou, zatím naštěstí vše vychází... ale už dost s výmluvami, tentokrát Vám chci představit jeden s mých posledních objevů.

V zásilce, která přišla nedávno jsem si na zkoušku objednala MUA Fashionista, odstín Nude. Nerada si make upy objednávám přes internet bez zkoušení, protože mám velmi světlou pleť a většinou se mi stane, že se trefím do žlutavého podtónu, který mi prostě nesedne ;) Tentokrát to bylo ale střílení do černého.

Produkt mě především zaujal svým obalem. Je sice jednoduchý - černé plastové víčko a skleněná čirá lahvička, ale i tak se na make up prostě hodí. Make up má pumpičku, kterou složení produktu aplikujete na tvář a pak jí buď rozetřete štětcem nebo houbičkou (či jak to někdy dělám já v rychlosti, rukama) ;) Tato pumpička je ale kámen úrazu... make up má husté složení, a proto po prvních pěti používání se jednoduše ,,zacpe". Vyřešila jsem to tak, že víčko celé odšroubuji a hadičku z pumpičky na které je make up si nanesu na obličej a poté rozetřu. Jinak složení tohoto produktu krásně a jemně voní po citrusech, je tedy lehce parfémované a je vhodné pro citlivější pleť. Krytí make upu je tak na střední úrovni, zakryje malé nedostatky. Oceňuji na tomto produktu to, že není ,,těžký", je lehký a díky citrusům máte po něm krásnou a svěží pleť. Určitě ho vyzkoušejte - stojí za to!

Vaše Šárka :*




A co Vy? Jaký je Váš oblíbený make up? :)

4 comments:

  1. můj hodně oblíbený make-up je teďkom STAY MATTE od Rimmelu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten mam taky a je dokonaly pro veskere kryti, vse dokonale zamaskuje! :-) mas pravdu :-)

      Delete
  2. Vůbec nevypadá špatně, ale já bych brala ještě o hodně světlejší odstín :)
    Jinak momentálně je mým favoritem make-up z Avonu se zklidňujícími účinky :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On vypada tmave, ale docela me prekvapil - je svetly :-) od Avonu? Dekuji za tip, vyzkousim :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)