5/07/2014

Zářivé oční stíny MUA č. 3

Krásný podvečer dámy,

dnes přišly na řadu slibované oční stíny od MUA eye dust v odstínu shade - 3.

Už když jsem si je objednávala, tak se mi zalíbil tento odstín. A navíc jsou tyto stíny i v práškové formě, kterou jsem toužila delší dobu vyzkoušet. Jak už je vidět na balení, tak jsou krásně třpytivé, ale bohužel na fotce zdaleka nevynikne jejich třpyt a krásná světle výrazná barvička.

Budu se ještě snažit o lepší foto, jen co si je na sebe znovu nanesu, aby to lépe vyniklo. Každopádně mě nadchly a proto jsem je sem musela dát už dnes a nemohla jsem čekat na lepší foto ;) tak to prosím pochopte a omluvte mou nedočkavost ;) .

Jejich výdrž je slušná i když pod nimi mám aplikovanou bázi pod oční stíny, kterou  jsem si kdysi oblíbila, protože je to učiněný zázrak. Já používám oční bázi od Avonu, kterou sem brzo taky hodím, takže se můžete těšit.

Jinak oční stíny přišly v krásném oválném kelímku, který je průhledný a na první pohled je vidět krásný odstín. Protože to jsou práškové oční stíny, tak je třeba si dát pozor, aby Vám všude nelítaly. Jedinou nevýhodou je jejich aplikace. Jednou si má sestra objednala oční stíny - taky práškové od Avonu a po odšroubování zátky byla následná plastová "zarážka" snížena pod okraj a díky tomu se dalo krásně regulovat nanášení na štětec, ale tyto stíny takovou vychytávku nemají a navíc otvor jde trošku do kopce. Takže při zabodnutí štětce do otvoru si musíte dát pozor, aby jste stíny neměly všude. Ale to je drobný nedostatek, který nemůže převýšit tu nádhernou barvu. Navíc cena těchto práškových očních stínů není špatná, mě vyšly na 49 Kč, což je podle mého pěkná cena.

Děkuji Vám za Váš čas, který jste obětovali mému článku a přeji hezký zbytek dne

Vaše Kačka







A co Vy? Milujete zářivé oční stíny nebo spíše tmavší odstíny?

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)