5/14/2014

Odličovací mléko L'ORÉAL Sublime Soft

Dobrý podvečer milé čtenářky.

Dnes bych Vám představila odličovací mléko L'ORÉAL Sublime Soft. Abych se po pravdě přiznala dlouho před tím jsem používala odličovací mléko od Garnier s růží, ale asi po 3 nebo i více baleních tohoto odličovacího mléka jsem toužila po změně a i když to zní malicherně, tak se mi balení od Garnier okoukala a vůně omrzela a tak jsem chtěla změnu.

V obchodě poblíž Garnier stála tato zprvu obyčejná lahvička s bílými hranatými rysy. A já chtěla změnu, obal se mi líbil jednoduchý nic složitého a vůně mi také vyhovovala. Doma jsem odličovací mléko zkusila, jen co to bylo možné a zprvu nebylo špatné. Opravdu vonělo a dobře se roztíralo a hlavně neodličovalo špatně. Ale co mi po nějaké době začalo vadit je, že mě při delším používání začaly štípat oči při odličování - hlavně okolí pod očima. Není to pravidelné každou aplikaci odličovacího mléka, ale zhruba každou druhou aplikaci.

Na mléku je přitom napsáno, že je pro citlivou pleť. Co se týče hydratace, tak opravdu mléko pleť nevysušuje a po této stránce ho mohu doporučit, jediné co mi vadí je zmíněné štípání očního okolí.

Kačka ;)




A co vy? Používáte mléko nebo jste přešli na micelární vodu?

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)