5/11/2014

Voňavé nakupování s YANKEE CANDLE

Krásný nedělní večer milé dámy.

Původně jsem chtěla vložit recenzi, ale dnešek mi to trošku pozměnil. Můj přítel mě vzal do města a stavili jsme se spolu ve SCONTO (ne že bychom něco potřebovali, ale jen tak na kukandu :D). Celé jsme si to prošli a na konci u pokladny mě ohromilo krásné voňavé zboží. Ano přesně tak byly tam tak populární vonné vosky YANKEE CANDLE.

Bylo tam spousta vůní od levandule až po pomeranč. Mým favoritem se ale stala vůně citronu. Jen co jsme dorazili domů, tak jsem zapálila aroma lampu a kousek vosku odloupla. A můžu Vám říci, že tak vůně je nádherná a intenzivní. Dokonce jsem ji po čase musela přenést do jiné místnosti, abych ji nemusela uhasit, protože vůně začínala být až moc intenzivní, ale i tak jsem opravdu ohromena.

No a samo to neskončilo jen voskem, ale byl tam i pěkný stojánek na prstýnky, který plánuji používat na řetízky. Prostě super nákup takových "důležitých" zbytečností, který mě nestál tolik. Vosk vyšel na cca 39 Kč a ručka kolem 129 Kč.

Přeji Vám nádherný zbytek večera a určitě si taky zapalte nějakou vůničku pro radost.

Vaše Kačka :)


Milujte také vonné vosky, svíčky či oleje? A kterým dáváte přednost?

2 comments:

  1. Já ty jejich vosky úplně zbožňuju

    ReplyDelete
    Replies
    1. já už nyní taky ;) děkujeme za komentář ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)