6/06/2014

AVON superSHOCK MAX poznávací znamení MILUJI TĚ

Dobrý podvečer drahé dámy.

Je málo věcí, které mě nadchnou jako právě tato řasenka od AVONsuperSHOCK MAX. Ano je pravda, že na jiných stránkách jsem neslyšela na tento můj malý "zázrak" zrovna chválu. Můžu souhlasit s tím, že její konzistence je sušší, ale i tak já ji zbožňuji.

Dobře se nanáší a díky tomu, že v tubičce není příliš tekutá, tak nepadá pod oči a řasy nejsou slepené. Jak je vidět na obrázku níže, tak kartáček je nádherný s krátkými výstupky a díky tomu odděluje řasy na jedničku.

Navíc jsem ji dostala od sestry spolu s pudrem v nádherné zlaté edici, kterou jsem litovala načnout. Prostě je to můj favorit a sedla mi jak vyrobená na míru přímo pro mě.

Takže milé dámy, pokud uvažujete tuto řasenku vyzkoušet neváhejte a konejte! Dnes to bylo sice kratší, ale za to myslím, že výstižnější.

Nezapomeňte, že tento víkend hlásí tropické počasí, tak se namažte opalovacím krémem a maximálně nachytejte bronz a dobrou náladu.

Vaše Kačka :-)



A co Vy milé dámy máte zkušenosti nebo plánujete její koupi?

4 comments:

  1. Replies
    1. ahoj mockrát děkujeme za krásný komentář a pochvalu a přidaly jsme si vás na GFC ;) a těšíme se na spolupráci ;)

      Delete
  2. Tuhle řasenku mám velice ráda díky jejímu kartáčku, dělá krásné řasy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. že jo prostě mi sedla taky, nedělá "cucky" a slepené řasy je pro mě č. 1 a děkuji za komentář

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)