6/14/2014

AXE Anarchy - sladká vůně andělů

Hezký podvečer, milé čtenářky,

poslední dobou mám pocit, že opravdu nic nestíhám :D škola a s tím spojené zkoušky je opravdu peklo :/ Tento semestr je opravdu obtížnější a tak celou dobu nic nedělám, jen se šrotím...a tak, i když si Vám takto stěžuju, snažím se od všeho odprostit focením (miluju focení momentků v mém životě na smartfonu), jedení prvních plodů ze zahrádky a výletů se svými přáteli či rodinou.

Dnešní podvečer je však o něčem jiném. Připravila jsem si pro Vás záměrně recenzi na deodorant, bodyspray Axe Anarchy for her. Musím se Vám přiznat, že Axe vůně i pánské, mi vždycky extra nevoněly. Připadaly mi vždy jako osvěžovače vzduchu než jako deospraye. To se ale změnilo při vyzkoušení tohoto produktu. Byl v jedné drogérii v akci a to mě přivedlo k tomu, že značce Axe dám ještě jednu šanci.

Při prvním přivonění na mě dýchla krásná sladká vůně. Neodolala jsem a proto jsem si jí koupila, byla v akci, tak proč ne :) Deospray by měl vonět po jablku, ostružinách, santalového dřeva, vanilky a jantaru. Mohu vám říci, že skutečně stojí za hřích! Na produktu se mi zejména líbí systém otevírání a zároveň i stříknutí, kdy víčko se ,,odklapne" pomocí pomyslného tlačítka na vršku deodorantu.

Vytrvalost deospraye je opravdu veliká! Oceňuju jí teď, zejména ve větších teplotách, kdy mám tendenci více se potit. I po necelém dnu pořád, příjemně a lehce, sladce voní a svojí svěžest si zachová. Obal je jednoduchý, v růžovo, černém provedení tón v tónu, které je ale důmyslně provedené. Škoda jen, že dámských vůni Axe není více. :) To bych brala jako jedinou nevýhodu. Cena výrobku se pohybuje okolo 100 Kč.

Vaše Šárka :*





 důmyslně provedení víčka pro otevírání a následné používání


 A co Vy? Máte nějaký oblíbený deospray a používáte více spray, deodoranty, když je venku větší horko? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)