6/10/2014

Bronzer MUA Fashionista - zapečená lahodná čokoláda

Hezký večer, milé čtenářky,

úterý už je za námi, ale jak je vidět, teplé dny jsou pořád ještě před námi. Máme za sebou už první koupací chvilky a prázdniny nás čekají. Dnes mám pro Vás připravenou recenzi na bronzer od MUA, který se na lehce opálenou pleť bude určitě stoprocentně hodit :)

V uplynulých dnech jsem testovala bronzer od MUA, novější řadu Fashionista, odstín Dubai. Jako první bych zhodnotila vzhled balení produktu. Jedná se o jednoduchou, černou krabičku, která má na vrchním víčku kulatý průhledný otvor, kterým můžete ,,nakouknout" dovnitř, jak vůbec bronzer vypadá. Uvnitř se skrývá samotný bronzer v kulatém, nízkém kalíšku, který jde samostatně vyndat a vložit kupříkladu do jiné, Vámi sestavené paletky (MUA takovou šanci nabízí, zní to lákavě :)

Teď ke složení. Bronzer má barvy od světle hnědou až po tmavě čokoládovou. Jedná se o zapečený pudr, barvy se vzájemně prolínají. Má i výrazný třpytivý nádech. To jsem sama nevěděla, jinak bych si ho neobjednala, protože nejsem příznivec moc velkých třpytek, ale můžu Vám s klidem říci, že toto se opravdu zvládnout dá ;)

Nanášení produktu je typické. Pomocí štětce na tvářenku přejedete po bronzeru a nanesete ho na tváře, lícní kosti. Ale POZOR! Doporučuji ho nanášet ve velmi malém množství a poté lehce rozetřít do strany, protože bronzer je docela sytý, jakmile se všechny barvy spojí. Toto je jediné, co bych produktu vytkla. Ale nebojte se a zkuste vyměnit růžovou tvářenku za tento bronzer. Já jsem to zkusila a rozhodně nemůžu litovat! V kombinaci s perleťovou rtěnkou v tělovém odstínu a s kočičími stíny na očích v hnědé barvě budete jistě neodolatelná! :)

Vaše Šárka :*




 1 nejsvětlejší tón bronzeru, tělový nádech
2 nejtmavší tón bronzeru, tmavší čokoláda
3 výsledný produkt, když se smíchají pomocí štětečku všechny tóny

Líbí se Vám tento bronzer od MUA? A co Vy? Používáte tvářenky či bronzery? :)

4 comments:

  1. Krásné barvičky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Ten je krásný!!! Já bych ho samozřejmě používala jako oční stíny, protože já a bronzer - to nejde dohromady :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee dekuji :-) noo taky jsem nad tim premyslela, ale kdyz.mi to rekl.nekdo jiny, tak to zkusim ;-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)