6/11/2014

Souboj štětců

Dobrý podvečer drahé krásky,

dnes článek z trochu jiného soudku. Dnes si vezmeme na "souboj" dva štětce na oční stíny. První štětec (zleva) je od Oriflame a druhý jsem pořídila z DM drogerie a je to značka ebelin

Jako první se podíváme na štětec, který jsem pořídila z Oriflame. Má dlouhou rukojeť, takže se s ním krásně aplikuje a je na rozdíl od druhého štětce dvojitý. Já ho mám velmi dlouho a můžu potvrdit jednu věc, a to, že když se Vám ušpiní lze ho velmi snadno vymýt a štětiny zůstanou na svém místě a štětec nepelichá. Jak jsem již psala já ho mám velmi dlouho a proto jsem se podívala do nabídky a je stále k mání, ale v nové verzi s černou rukojetí, takže je otázka, zda Oriflame změnil jen design nebo vylepšil štětiny, které jsou na můj vkus velmi tvrdé a neohebné. S touto "starou" verzí bylo obtížnější nanášet hodně světlé oční stíny, které spíše na víčku  nebyly vidět.

Druhý štětec si nemohu vynachválit. Protože jsem ztratila kontakt na prodejce u Oriflame, tak jsem zabrouzdala po DMku a našla tento malý "zázrak". Je až k neuvěření, jak má jemné a měkké štětiny. Všechny oční stíny jdou nádherně nanášet. Jen jediné, když štětec potřebuji umýt musím být velmi opatrná, aby se nepoškodily štětiny, protože na mě bere dojem křehkosti. Ale netřepí se ani nic podobného.

Verdikt tohoto malého "souboje" je jednoznačně štětec od ebelin, který mě uchvátil. Ale Oriflame nezatracuji jen je o kousíček horší.

Vaše Kačka :-*


A co Vy slečny jaké umělecké pomůcky používáte?

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)