6/11/2014

ELLE červenec 2014 - volání léta

Hezké odpoledne, krásky,

právě mám po jedné zkoušce z antropologie umění (zatím nevím, zda - li úspěšně či nikoliv), ale nutno podotknout, že venku je opravdu, ale opravdu hrozné vedro. Proto neváhejte a skočte do nejbližší vody, ve které se dá alespoň trochu koupat a osvěžte se u toho lahodným, ovocným koktejlem :)

Dnes jsem našla ve stránce červencové ELLE. Byla jsem nadšená, protože už od minulého čísla slibovali kolekci textilních tašek či tílek od designérů a návrhářů právě z tohoto časopisu. Já jsem našĺa zabalené tílko na ramínka, v opravdu krásném, letním provedení, které musím konstatovat, je opravdu z volného a vzdušného materiálu.
Pokochejte se fotkami dole a určitě si skočce pro ELLE magazín do nejbližší trafiky - stojí totiž rozhodně za to!

Vaše Šárka :*




A co Vy? Čtete ELLE nebo máte jiný oblíbený časopis na léto? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)