6/09/2014

Fialovo sněhové líčení s Quatro od e.l.f.

Přeji hezký pondělní podvečer, milé krásky,

je to tak. Už je tady konec dalšího dne a nám nezbude nic jiného, než zítra ráno opět brzy vstávat a ,,šupajdit" do práce či do školy. Nevěšte hlavu! Když u Vám nebude svítit sluníčko na cestu, přináším Vám alespoň dnešní tutoriál na nevšední fialovo - sněhové líčení :)

Rozhodla jsem použít Essentials stíny Quatro tón v tónu od e.l.f. Konkrétně jsem si vybrala paletku Sea Escape, která je situovaná od modré po tmavě fialovou. Použila jsem poslední dvě barvy, tedy Crease a Line.

Jako první jsem si nanesla pod oči RYOR zpevňující fluid s mořskými řasami. Dále jsem použila opět RYOR, tentokrát denní krém, také s mořskými řasami. Na chvilku jsem počkala, až se krém vstřebal a aplikovala jsem na tvář AVON make up Colortrend Fresh - Face odstín Ivory Beige, který je vhodný pro toto letnější období, když svítí sluníčko, protože v sobě ukrývá ochranný faktor a chrání tak před sluníčkem. Nezapomněla jsem nanést bázi pod oční stíny, Alverde 03, která poslední dobou je moje oblíbená a pod oči proti modrým kruhům jsem nanesla Rimmel Stay Matte, 100 Ivory, protože nemám dobrou zkušenost s korektory a tento matný makeup mi dokonale na úpravu nerovností vyhovuje ;) Tvář jsem zapudrovala lehce pudrem Rimmel Stay Matte, odstín 001 Transparent a celkově jsem zakončila vše bronzovými perlami od AVONu Arabian Glow.

Vnější koutek očí jsem začala pomocí štětečku na oční stíny malovat e.l.f. Quatro očními stíny, Sea Escape. Započala jsem odstínem Crease, který je světlejší fialová v paletce a namalovala jsem ho až do půlky očí. Na úplný vnější koutek oka jsem aplikovala tmavší odstín fialové, Line, který působí velmi elegantně a podtrhne tak světlejší odstín. Nesmíme však zapomenou na druhou polovinu oka. Tam jsem nanesla bílý, lehce třpytivý mono stín od Rimmelu, 100 Glam Ice... Vytvořila jsem tak kontrast k fialové, která se stala opticky větší a oko tak prozářila a projasnila. Linky jsem nepoužila, podle mě by zkazily celkový dojem a proto jsem použila pouze černou řasenku od Essence I Love Extreme.

Závěr celého líčení jsem za-finišovala rtěnkou s perlovou konzistencí opět od AVONu Extra Lasting, odstín Sunkissed Ginger.

PS: Omluvte prosím provedení fotek. Je to moje první, soukromé focení a vím, že například oči nejsou tolik vidět. Děkuji moc :)

Vaše Šárka :*




CO JSEM TEDY POUŽILA

Tvář:
RYOR aktivní zpevňující fluid s mořskými řasami
RYOR denní krém s mořskými řasami
AVON make up Fresh Face, Ivory Beige
Rimmel Stay Matte, 100 Ivory
Rimmel pudr Stay Matte, 001 Transparent
Oči:
Alverde báze pod oční stíny, 03
e.l.f. Essentials Quatro tón v tónu, Sea Escape
Riimmel mono stín, 100 Glam Ice
Rty:
AVON rtěnka Extra Lasting, Sunkissed Ginger

Jak se Vám dnešní, premiérové líčení líbilo? Těším se na Vaše komentáře ;)

2 comments:

  1. Takové stíny mám nejraději :))) Super

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)