6/03/2014

GoodBye za uplynulý měsíc - květen = Haló, kde je ta dekorativka?

Dobrý úterní podvečer, milé čtenářky,

dneska jsem měla opět studijní den :) Mám za sebou zkoušku z historie, tak uvidím, jak dopadne, ale moc valně to nevidím. Každopádně je za námi další měsíc - kampak ten čas pořád utíká? A já mám pro Vás tentokrát opět další, v pořadí druhé GoodBye!

Dnešní GoodBye je opět většinou o pečující kosmetice. Já vím, možná to vypadá, že se nemaluju a jenom se krémuju, ale není to pravda! :D

Jako první bych Vám chtěla představit mojí oblíbenou micelární vodu od Bourjois. Bohužel, už je pryč, ale co se dá dělat. Jedná se o první micelární vodu, kterou jsem vyzkoušela a musím říct, že mě nezklamala, opravdu ne! Teď zkouším micelárku od Garnier, tak se můžete těšit na velké srovnávání!

Dalším produktem, který jsem objevila nedávno a který jsem si také hned zamilovala je Ryor výživný krém s přírodními oleji. Je jednosložkový, používá se jak na den, tak i jako noční krém. Je určený především pro suchou a citlivou pleť, takže pro mě stoprocentně vyhovující. Má mastnější složení a můžu Vám říct, voní úplně nádherně. Těšte se na recenzi.

Další na řadě je tester Schwarzkopf Essence Ultime Omega Repair šampón. Mám problém s tím, že většina šampónů na vlasy, které jsou určené pro obnovu poškozených vlasů, mi prostě nevyhovují. Mám po nich suché a neobjemné, prostě ,,splihlé vlasy". Musím ale říct, že s tímto šampónem je tomu naopak. Hned po prvním umytí jsem zaznamenala lesklejší vlasy musím říci, že vůně je netradiční, originální. Nejsem odborník na vůně, to vůbec ne, ale podle mě voní smetanově sladce. Určitě vyzkoušejte, jestli máte zničené vlasy.

Jako další je opět tester, La Roche - Posay Cicaplast Balzám B5. Dostala jsem ho vzorek, jako ošetřující emulzi na jizvu po odstraněné pize na obličeji. Není vhodný ale jen na jizvy, ale i na suchou a citlivou pleť a jak pro děti, dospělé a kojence. Parfemace není výrazná, má bílé hustší složení a podle návodu se má aplikovat dvakrát denně. Musím říct, že s obnovováním pokožky mi opravdu pomohl a jizva se zmenšila a trochu i  ,,vybělila".

Dalším pánem na holení je zázračný kelímek od Avonu s výtažky z růže. Už jsem se o něm zmińovala v minulém GoodBye, používám ho na velmi suchá místa, kdekoliv po celém těle a vždy je mým drahocenným pomocníkem. Navíc není drahý a vejde se i do té nejmenší kabelky. Mám ho ráda, protože jak jsem se zmiňovala, trápí mě suchá pokožka.

Předposledním produktem je pěna od Nivea Styling Mousse Diamond Volume. Jedná se o pěnové tužidlo s extra silnou fixací. Já si ho vždy nanesu na učesané právě umyté vlasy a poté si je vyfénuji pomocí kulmofénu nebo kartáče. Vlasy mají zřetelnější objem. Nečekejte žádné extra zázraky, ale efekt objevu tam vidět je. :)


Posledním produktem jsou vlhčené dětské ubrousky Pampers. V posledním GoodBye jsem se také o nich zmiňovala, nejsou špatné, ale nevýhodou je, že hned po otevření následující ubrousek vyschne. Jinak jsou lehce parfémované s vůní aloe vera. Myslím si, že pro dovolenou jsou ideální, z důvodu, že budou ihned spotřebovány.

Tak a máme za sebou další GoodBye, tentokrát za měsíc květen. Doufám, že Vás alespoň jeden z produktů zaujal a napíšete mi Vaše názory :)

Vaše Šárka :*

POUŽITÉ PRODUKTY

  1. Bourjois - micelární voda
  2. Ryor - výživný krém s přírodními oleji
  3. Schwarzkopf -  Essence Ultime Omega Repair šampón
  4. La Roche - Posay - Cicaplast Balzám B5
  5. Avon -  zázračný kelímek s výtažky z růže
  6. Nivea - Styling Mousse Diamond Volume
  7. Pampers - vlhčené dětské ubrousky


2 comments:

  1. La roche posay je výborná značka! měla jsem taky vzoreček nějakého krému a byla jsem maximálně spokojená :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vid? Stve me, ze jsem prosvihla ty vzorecky v lekarnach :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)