6/25/2014

Jakou bázi???? AVON nebo Essence

Krásný večer slečny,

dnes o na téma oční báze. Mám tu hned dva exempláře a to oční báze od AVONu a Essence.

Jako první bych uvedla od AVONu, protože jsem ji použila jako první. Tato oční báze je krásném skleněném kalíšku s černým plastovým víčkem. Ač se to nezdá obsah vydrží hodně dlouho. Jak je vidět z obrázku je v tuhém skupenství a já osobně ji nanáším pomocí malého štětečku, ale sestra ji nanáší pomocí prstu, takže obě varianty jsou možné záleží jen na Vašich preferencích. Co se týče výdrže, tak je velmi dobrá vydrží v pohodě den ve škole či v práci. Nevýhodou však je, že po otevření po čase začne tuhnout a nanášení je obtížnější a ke konci se tvoří hrudky. Ale lze ji zařadit do průměru.


Co se týče druhé báze, tak tu jsem pořídila z DMka, protože jsem zrovna nutně potřebovala bázi a objednávka v AVONu byla daleko. Na rozdíl od předešlé báze je v tekutém stavu a nanáší se pomocí aplikátoru schovaném ve víčku. Celý obal je plastový a průhledný. Tato báze není nijak špatná, ale co mi vadí je, že je velmi tmavá. Když vyjmu aplikátor z lahvičky, tak ho musím pořádně očistit o hrany lahvičky, jinak by po nanesení na oční víčka byla víčka velmi vlhká a tmavá a aplikace stínů by byla obtížnější. Výdrž má ovšem pěknou.





Osobně raději mám oční bázi od AVONu, protože tuhá a to mi více vyhovuje. Ale to je má preference a Vy samozřejmě můžete mít preference jiné. Co se týče výdrže, tak jsou obě báze dobré a víčka netvoří záhyby v očních stínech. Takže volba záleží na Vás.

Krásný večer Kačka :-)

A jaké báze používáte Vy? Ráda se nechám inspirovat radami od Vás.





2 comments:

  1. Taky mám ráda tu od Avonu, vyhovuje mi ve všech směrech a líčení mi vydrží celý den :-)

    ReplyDelete
  2. přesně tak ještě zkoušíme bázi od Alverde, ale ta je také tekutá, ale AVON zatím nej

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)