6/24/2014

Krásné dopoledne se ségrou a NÁKUPY!!!!!

Dobré odpoledne drahé čtenářky,

dnes mám pro Vás článek z dnešního "shoppingu" po obchodech. S mou drahou sestrou jsme si společně koupily následující přírůstky.

V NewYorku nám neunikla krásná červená kostkovaná košile, která sice není bavlněná, ale to vůbec nevadí dá se krásně využít jako přehoz na tričko a perfektně se hodí k riflovým kraťáskám, které jsou letošní hit a najdeme je snad úplně všude. Druhým úlovkem NewYorku bylo modré triko, které bylo i ve verzi světle růžové s donuty, ale v modré barvě donuty lépe vynikly. Obě dvě novinky v našem šatníku stály po 250 Kč.

Další zastávkou, kde jsme vytahovaly peněženku bylo C&A, kde je stojan s výprodejem bižu, kterou já osobně miluji a ve všem tom probraném jsem našla tři páry naušnic za 50 Kč.

A poslední byla návštěva ROSSMANN, kde milé dámy mají zlevněné laky a i ty pískové spolu s laky sugar a mají je za 59 Kč. Takže tady jsme do košíku daly rovnou tři kousky. A mě ještě chyběly modré oční stíny, takže jsem si vybrala stíny od essence.

Takže dámy jestli tak neučinily a máte-li zájem vyjděte na obhlídku do ROSSMANNu a tam si jistě příjdete na své.

Přeji Vám krásný zbytek dne a krásné nákupy

Pá Vaše Kačka ;-)




A jak jste na tom Vy? Máte vše co potřebujete nebo už spěcháte na nákupy????


No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)