6/21/2014

Květinové líčení se stíny od Essence

Hezký podvečer, milé krásky,

první den víkendu máme skoro za sebou a sluníčko ne a ne se ukázat. Je pořád zamračeno, ale proč si kazit náladu? Nyní je ta správná doba otevřít si dobrou knížku se skleničkou vína, zahrát si kupříkladu stolní hry s přáteli nebo se jen a jen povalovat, je přeci víkend! A proto nebuďte smutní, že na nás sluníčko zapomnělo a udělejte si pohodlí, které si určitě zasloužíte :)

Dnes jsem se rozhodla udělat si každodenní líčení se stíny od Essence Floral Grunge, v barevném složení 01 Eye Like Flowers. Nejprve Vám musím říci, že mě neuzajala, připadala mi nezajímavá, nudná, ale po prvním nalíčení jsem úplně změnila názor. ;)

Jako první jsem nanesla pod oči a na okolí krku a dekoltu sérum od RYORu s mořskými řasami a pak na celý zbytek obličeje dále denní krém opět od RYORu, také s mořskými řasami. Mám tento krém velice ráda, je středně mastný a tak mi velice vyhovuje. Dále jsem na chvilku počkala, až se krém vstřebá a použila jsem make up s krásnou svěží citrusovou vůní, MUA Fashionista, odstín Nude. Ten jsem nanesla lehce nejdříve pomocí rukou a pak jsem ho do všech koutů obličeje rozetřela pomocí štětečku. Poté jako další krok jsem použila bázi pod oční stíny Alverde, tmavost 03 a na zakrytí vrásek, malých pupínků i modrých kruhů pod očima jsem aplikovala Rimmel Stay Matte, 001 Ivory. Velmi dobře kryje a upředňosťuji ho raději před všemi korektory. Na lícní kosti jsem nezapomněla aplikovat bronzer MUA Fashionista, odstín Dubai.

Po tváři šly na řadu, jak jinak, než oči. Jak už jsem zmínila, na celé líčení očí jsem použila Essence oční stíny Flower Grunge, v kombinaci 01 Eye Like Flowers. Jako první jsem na celé oko nanesla pomocí štětečku bílou, která měla rozzářit jako podklad celé oko. Do vnitřního koutku jsem použila tmavší růžovou ze stínů, kterou jsem aplikovala ve větší míře, aby oko působilo výrazněji. Na vnější koutek nanesla jedinou zelenou z mini paletky, kterou jsem rozetřela k růžové barvě, aby oko působili spojeně a sjednoceně. Nakonec jsem tenkým štětečkem použila nejsvětlejší růžovou po celé délce oka. Stíny ve větším nanášení více práší, tak jsem si pomohla pomocí tyčinkového tampónu. Celé oko jsem zakončila černou řasenkou opět od značky Essence, I love Extreme.

Na rty jsem jako závěrečný finish aplikovala Rimmel Lasting by Kate, odstín 007 Nude Mauve. Celé líčení tak podtrhla společně s naneseným, hnědým bronzerem od MUA.

Vaše Šárka :*


CO JSEM TEDY POUŽILA
Tvář: 
Rimmel Stay Matte, 001 Ivory
Oči:
Alverde báze pod oční stíny, 003
Essence oční stíny Floral Grunge, 01 Eye Like Flowers
Essence černá řasenka I love Extreme
Rty:
Rimmel rtěnka Lasting by Kate, 007 Nude Mauve

A co Vy? Líčíte se v teplejších dnech nebo upřednostňujete jen krém s trochou řasenky či lesku na rtech? :)

2 comments:

  1. kráné letní líčení! Já všechno zamaskovávám do slunečních brýli ! :D
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekuji moc! Musim se priznat, ze jsem take lenoch a kapla jsi na to, bryle jsou nejlepsim pomocnikem :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)