6/05/2014

lak na nehty Rimmel by Rita Ora - tekuté faux pas

Dobrý večer, krásky

dnešní recenze se bude zaměřovat na laky na nehty, konkrétně na značku Rimmel. Vybrala jsem si řadu Rimmel by Rita Ora 60 seconds. Konkrétně mě zaujal bílý odstín 703 Hot White Love a modrý (protože modrou jednoznačně miluju a hlavě tu pastelovou) takže tedy 873 Breakfast In Bed, protože jsem sháněla dva, co by se k sobě dokonale hodily.

Na úvod mě zaujala lahvička laku. Je sice jednoduchá, tradiční, víčko černé, ale na samotném víčku je ,,popartový" portrét s podpisem Rity Ory. Proto jsem si ho koupila, zaujal mě ihned při šmejdění v drogérii.

Na začátek musím říci, že laky mě opravdu zklamaly. Hned při otevření mě odradil ,,roztřepaný" štěteček, který lak moc nenabíral. Štěteček byl naštěstí široký, takže lakování bylo o něco snadnější. Další negativum bych přiřkla konzistenci. Je velmi tekutá, řídká a stýká z čerstvě nalakovaných nehtů. Krytí tedy není ideální, musí se nanést nejméně tři vrstvy a ten bílý opravdu málo kryje.
Je v dispozici v mnoha odstínech v pastelových i v tmavších, ale žádné nové a zajímavé barvy nečekejte. Najdete tu škálu od bílé, modrou až po růžovou.
Tento lak je k dispozici snad ve všech drogériích i na internetu Rimmelu, ZDE. Cena se pohybuje okolo 50 Kč.

Vaše Šárka :*

Odstín 703 Hot White Love

873 Breakfast In Bed

Dostupné odstíny


Kdyby to z Vás někdo nevěděl, Rita Ora je docela známá zpěvačka. Tady máte její song společně s DJ FRESHem :)

A co Vy a kolekce laků Rimmel by Rita Ora 60 Seconds? Mě sice zklamal, ale u Vás to může být naopak! :)

7 comments:

  1. Já s těmi obyčejnými laky od Rimmelu byla vždy spokojená. Tuhle sérii jsem ještě nezkoušela a překvapuje mne tedy, jak lak zklamal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jsem zase nezkousela ty normalni :-) tak dekuji za ty, urcite zkusim :-)

      Delete
  2. Já ten bílý miluju, zrovna ho mám na ruce, a hodně ho používám jako podklad pro razítka...kryje ve dvou vrstvách a hodně rychle schne ..My Small Happinesses

    ReplyDelete
  3. Na druhou stranu po těch více vrstvách vypadá skvěle (já ho tedy nemám, ale co je vidět z fotek). A ono za 50 Kč si zas tolik vybírat nejde.

    ReplyDelete
  4. Na fotce to asi neni videt, ale dela proste prouzky, ale jako podkladovy lak neni spatny, mas pravdu :-)

    ReplyDelete
  5. Najlepšie laky od Rimmelu sú z kolekcie Salon Pro ;)
    Pozývam ťa do mojej giveaway
    http://bynicka.blogspot.sk/2014/06/giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty jsme take zkusily a jsou super! :-) dekujeme a urcite se na ni koukneme :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)