6/07/2014

Ne tak obyčejné ramínko ....

Dobrý den milé čtenářky,

dnešní článek se dá řadit do kategorie domácího kutilství. Vždycky jsem obdivovala na netu nespočet článků týkajících se vlastní výroby doplňků pro dům i zahradu. Sama jsem se k tomu moc nedokopala mnohdy se mi prostě nechtělo nic shánět, ale teď je to jiné překonala jsem se a konečně se můžu pyšnit něčím svým.

Každá z nás ulítá na doplňcích, ale každá z nás taky řeší otázku "Kam to dám???".   A já samozřejmě nejsem výjimkou. A z toho důvodu jsem zabrousila na google mrknout se co se prodává na šperky, ale bohužel drtivá většina je spíše na řetízky, náušnice a prstýnky. Já ale potřebovala něco na těžké a dlouhé korále.

Při hledání jsem narazila na zajímavý tutoriál, jak si snadno vyrobit vlastní "stojánek" na korále.
Potřebujete:
  1. dřevěné ramínko,
  2. drobné hřebíčky,
  3. kladívko,
  4. barvu (nejlépe ve spreji).
Postup:
  1. na dřevěné ramínko jsem si označila body po 2 cm od sebe,
  2. zaťukala hřebíčky (přítel mi pomohl),
  3. a podle potřeby přestříkala barvou ve spreji (já konkrétně 2x z každé strany).
 Tak jak vidíte není to těžké i pro mě to nebylo nereálné. Stačí se rozhlédnout po internetu je tam spousta inspirace, jen ji dotáhnout do realizace.

Přeji Vám pevnou vůli a ať se dílo podaří ;)

Vaše Kačka ;)


Zkoušeli jste něco takového?? Pokud ano, pošlete nám na e-mail sistershoods@gmail.com svoje výtvory a do předmětu napište ŠPERKY a pak se společně můžeme mrknout na Vaše šikovné ručičky ;)


No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)