6/18/2014

Promazané ruce s krémem Mixa

Hezký večer, krásky,

zkouškové se blíží ke konci a mohu Vám říci, že tento semestr je opravdu náročné! :( Nedá se bohužel nic dělat, alespoň nám svítí  sluníčko a vypadá to, že dlouho svítit i bude. Což je super, protože to nám dává šanci, prožít další skvělé předprázdninové dny plné nových zážitků, sluníčka a smíchu.

Dneska mám pro Vás po delší době opět další recenzi. Říkám po delší, protože se snažím blog prokládat i jinými věcmi, než jen právě recenzemi, aby jste můj blog obsahoval i nějaké to potěšení a nejen samé čtení.

Na paškál jsem si vzala krém na ruce Mixa Intense Nourishment. Poslední dobou jsem na tyto krémy úplně vytížená, protože mám problémy se suchými dlaněmi, které mě poté docela svědí. Už dlouho jsem chtěla něco zkusit od firmy Mixa, ale pořád jsem to nějak oddalovala. Nakonec jsem jí dostala od přítele jako součást dárkového balení k našemu ,,pulročí". Má bílo - oranžovém provedení, které má klasický dávkovač s otevíráním. Hned jsem jí vyzkoušela a ,,pověsti, které o ní kolují opravdu nelžou. Má jednoduché, ale rafinované složení a  co si na ní cením je její jemná parfemace, za kterou jí připisuji veliké plus. Je určená pro velmi citlivou pokožku, což je stvořené jako pro mě. Navíc jí stačí nanést opravdu málo, něco o velikosti hroznu a rozetřít i do záhybu prstů. Mixa opravdu dobře hydratuje a má navíc krásnou, narůžovělou barvu. Určitě jí mohu doporučit. Není ani drahá, můžete jí nalézt na oficiálních stránkách firmy Mixa.

Vaše Šárka :*





A jaké krémy na ruce používáte vy? Nebo máte jiné zaručené metody na suché a popraskané ruce? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)