6/30/2014

Voňavé vlásky od Garnier Ultra Doux ;)

Dobrý večer slečny,

dnešek bude patřit krásné záplavě vůní šamponů od GARNIER Ultra Doux. Něco Vám řeknu jednoznačně jsem ohromena. Už před časem jsem dostala sadu od GARNIER konkrétně ve fialové verzi s levandulí, kde byl šampon i balzám a velmi mi celá sada vyhovuje.

A tak, když MAKRO vytvořilo slevu na celou tuto řadu neváhala jsem ani minutku a všechny jsem je musela mít. Akce platila i na balzámy, ale já si zakoupila pouze šampony - osobně balzámy moc nepoužívám, ale na vaně nám se ségrou leží jeden od SYOSSu a jeden od GARNIERu a to mi stačí. Šampony si zatím šetřím až dodělám tubičky od SYOSS aj., ale už se moc těším až vymáčknu kousek té vůně do své dlaně a umyji si hlavu těmito šampony.

Konzistence šamponu je tak akorát, nemohu říci, že je jednoznačně tekutá nebo naopak. Vyhovuje mi, protože co mi vadí u jiných značek je tekutost, kdy šampon nanesete na dlaň a on skrze prsty proteče. Navíc oceňuji, že lahvička se šamponem je průhledná a já tak snadno vidím, kolik mi zbývá. A když se podíváme na konzistenci a strukturu balzámu, tak ten je mléčné barvy a tekutější. Jeho tekutost mi vyhovuje, protože si ho nanesu na dlaň a díky tomu ho lze krásně nanést na vlasy, kdyby byl moc hustý zůstal by mi na jednom místě.

Co se týče designu, tak ten se mi moc líbí. Je takový jednoduchý a lehký. Navíc všechny vůně nádherně voní, ale řeknu Vám, že nejlepší vůně je ta meruňka - do té jsem se strašně moc zamilovala, tak doufám, že bude ok.

Chvíli mi bude trvat, než všechny otestuji, ale pak dám jistě vědět, jak test dopadl. Už teď mohu říci, že vůně levandule je výborná a vlasy jsou po ni pěkné.

Určitě pokud váháte, tak vyzkoušejte tyto produkty, protože to není špatná investice.

Vaše Kačka ;)
 

Ultra Doux









A Vy máte rádi GARNIER Ultra Doux?

4 comments:

  1. Těmhle šamponům jsem se vždycky vyhýbala, ani nevím proč. Prostě mě nikdy nelákaly, každopádně jeden bych ráda vyzkoušela :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě vyzkoušej, levanduli si chválí každý, ale podle vůně prostě u mě vyhrává meruňka ;)

      Delete
  2. Já jsem zkoušela pouze dva šampony - levandulový a pět bylin a mám je moc ráda. Teď mám podrážděnější pokožku na hlavě, tak je nepoužívám, ale když jsem ok, tak mi pokožku vůbec nevysušují a tak nádherně voní! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to s tebou naprostou souhlasím já mám ráda když se umyji šamponem a vůně i cítit i po umytí

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)