7/26/2014

Fanola Nutri Care na vlasy - sérum pravdy!

Pěkný večer, milé čtenářky! :)

začátek víkendu se nám právě rozjíždí a týden máme před sebou. Vypadá to, že počasí se ani tentokrát nezkazí, což je super a proto jsem si pro Vás připravila jednu recenzi, která je myslím si vhodná pro tyto suché, slunné dny.

Už dlouho řeším problém se zničenými vlasy. Tento problém mám od té doby, co si vlasy tepelně upravuji (foukám fénem a žehlím žehličkou). Zkoušela jsem snad všechno... od levnějších produktů až po ty dražší. A nic se mi neosvědčilo. Až při posledních návštěvách u kadeřnice mi byl doporučen výrobek
 Fanola Nutri Care Cristalli liquidi - výživné sérum na vlasy
. A musím podotknout, že je dokonalý! Už při prvním aplikování jsem poznala rozdíl. Sérum mé vlasy posilnilo, zklidnilo a díky němu se i o mnoho lépe rozčesávají a vypadají zdravěji a leskleji. Navíc krásně voní lněným semínkem a aloe verou. Je určen především pro vlnité, zničené a ztrvalené vlasy (tedy pro ty vlasy, na které jste si nechaly zhotovit trvalou). :) Jeho aplikovaní je velice snadné - u delších vlasů stačí tři zmáčknutí, které rozetřete pomocí rukou a poté včesáte do mokrých vlasů. Tento přípravek je podle návodu vhodný i na suché vlasy, ale podle mých zkušeností vím, že jak má mastné složení díky lněnému semínku, působí pak vlasy mastně a nevypadá to vůbec hezky. Proto tedy doporučuji ho vždy aplikovat jen do právě umytých vlasů. Pro krátké vlasy či polodlouhé stačí bohatě jen dvě zmáčknutí a opět rozetřít dlaněmi a pomocí prstů vlasy pomalu rozčesávat. Má i další bonus navíc, je to dokonalý bojovník na rozdvojené a roztřepené konečky. Bohužel není moc dobře dostupný. Fanola, je spíše kadeřnická značka a tak ho dobře neseženete. Našla jsem ho na zahraničních stránkách. 100 ml tohoto výrobku stojí cca 250 korun, ale myslím si, že to byla jedna z mých nejlepších investicí v životě.
Tento výrobek  od Fanoly si můžete pořídit z ebay ZDE

Vaše Šárka :*               




 A co Vy? Jaké máte zkušenosti s produkty ze salónu? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)