7/05/2014

GoodBye za uplynulý měsíc - červen = dekorativky jen pomálu

Hezkou, prosluněnou sobotu, milé krásky,

je krásně, už mám za sebou bazén, protože v tomto prosluněném, horkém dni to ani nejde a tak relaxuji, relaxuji a ještě jednou relaxuji. Vám doporučuji to samé - je přeci víkend! Zapomeňte na práce a soustřeďte se jen sami na sebe, zasloužíte si to! :)

Dnešní GoodBye bude pro někoho asi překvapením, ale opět bude převážně o pečující kosmetice. Vím, je to se mnou hrůza, ale v těchto dnech, kdy se počasí střídá jako na koni, to snad ani nejde :)

Jako prvního pana ,,vyčerpaného!, bych Vám chtěla představit Alverde sprchující gel proti celulitidě s citrónem a rozmarýnem. Řekněme si to. Kdo z nás nemá alespoň trochu problémy s celulitidou? Kromě sportu (já tedy převážně dám na jízdu na kole - prý to pomáhá), používám zpevňující prostředky. Jejich asi největší nevýhodou je, že je musíte používat dlouhodobě, jinak se výsledek jen tak nedostaví. Osobně mám ráda dm značku Alverde, tak jsem vyzkoušela právě tuhle. A hle, po třech měsících jsem malý náznak zpozorovala. Takže by se spíše hodil pro ty, kteří nemají tak velký problém s celulitidou. Rozhodně od něj nečekejte, že Vám celulitida zmizí... to ani není možné. Jinak co opravdu chválím je jeho vůně. Hned jsem se do ní zamilovala. Opravdu voní kráse po citrónech s trochou rozmarýnu. Nemůžu si pomoci, ale připomíná mi citrónový cheescake. Takže za mě palec nahoru! :)
Dalším výrobkem, z řad vyčerpaných je Saloos ricinový olej. Používám ho především na své oslabené a vypadávající vlasy. Bohužel, od přírody mám opravdu vlnité vlasy a jak jinak, chtěla bych je co nejrovnější. A tak každodenní fénování a žehlení dává mým vlasům opravdu zabrat. Z doslechu od kamarádky jsem se právě dozvěděla, že ricinový olej je opravdu dobrý na posílení vlasů a navíc po něm i rostou. Samozřejmě, hned jsem ho vyzkoušela a mohu Vám říci, že po třetím umytí jsem viděla už nějaké ty výsledky. Vlasy byly silnější, tolik mi nevypadávaly (poslední dobou jsem s tím opravdu měla velký problém) a když jsem dokončovala lahvičku zdálo se mi, že i trochu povyrostly. Vždy jsem ho aplikovala před umytím vlasů a nanesla jsem ho nejdříve k pokožce vlasů, poté na konečky a nakonec na celý zbytek hlavy. Poté jsem vlasy zabalila do potravinové folie a zabalila do ručníku, aby byly pěkně v teple alespoň na půl hodiny. Doporučuje se ricinový olej lisovaný za studena, protože jen ten je určený pro kosmetické účely. Počítejte ale s tím, že nejde moc dobře smýt, takže to vždy chce po uplynutí minimálně půl hodiny vlasy omýt vodou a pak důkladně šampónem. Je také vhodný na ošetření jizev a někdo ho i používá na růst řas - což bych se bála - nemá být ve styku s očima. Musím Vám ale říci, rozhodně nevoní, ale co byste pros svoje vlásky neudělali :) Takže opět, prst nahoru! :)
PS: Hlavně ho nepijte, je to drastické projímadlo :D
Neposledním produktem je Nivea pěnové tužidlo Diamond Volume. Vím, četla jsem na něho od mnoha z Vás recenze a moc z Vás nezaujal. Pro mě je to ale super varianta za příznivou cenu a navíc ho stačí trocha a vůbec neslepuje vlasy. Já ho vždy aplikuju před fénováním vlasů na již rozčesané vlasy. Je opravdu dobrý, dokáže Vás vytvořit sice ne příliš velký, ale parádní objem. Voní klasicky po tužidlu a je s přídavkem diamantů.
Dalším pánem na holení je AVON třpytivý tělový olej ve spreji s minerály. Velké plus připisuji tomu, že je olej vůbec ve spreji. Určitě víte, že existuje varianta olejů na tělo v klasické dóze a to je peklo! Musíte vždy čekat, aby se Vám alespoň trochu rozpustil, protože v normálním stavu je tuhý, ale na druhou stranu zase více mastný. Tento olejíček je se třpytivou složkou, i když mě připadalo, že těch třpytek by tam mohlo být více, takže se nemusíte alespoň bát, že pokaždé, když si ho aplikujete, tak budete zářit jako hvězdička ;) Olej mi osobně pro mě nepřipadal moc vhodný, protože já trpím na velmi suchou pokožku, zvláště po koupání, či sprše a tak jsem si ho vždy musela dát větší množství. Doporučovala bych ho tedy pro normální pokožku, ne příliš suchou. Existuje i druhů těchto olejíčků, ale musím se osobně přiznat, že mi připadají jak vůni, tak účinkem úplně stejní.
Posledním produktem bude alespoň jedna věc z dekorativní kosmetiky. Jedná se už u mě známou a Vámi (nenáviděnou :D) Essence řasenku I love Extreme. Svoje jméno nenese nadarmo, protože je úplně božská. Má hustou konzistenci, dlouhý štěteček s krátkými štětinkami, takže pro mě absolutně vyhovující. ještě u žádné řasenky by se mi nestalo, že by dělala tak krásně objemné řasy a velké. Je černá, bohužel více barev není a myslím si, že za nepříliš velkou cenu, se dočkáte opravdu obrovského objemu. Prostě a jednoduše - miluji jí.Nemůžu jí prostě nic vytknout. :)
Uff a máme za sebou další GoodBye :) A co Vy? Zaujal Vás alespoň jeden produkt anebo jste ho alespoň vyzkoušeli? Pochlubte se do komentářů :)

Vaše Šárka :*

POUŽITÉ PRODUKTY:

  1. Alverde sprchový peeling proti celulitidě s citrónem a rozmarýnem
  2. Saloos ricinový olej
  3. Nivea pěnové tužidlo Diamond volume
  4. Avon třpytivý tělový olej ve spreji s minerály
  5. Essence řasenka I love Extreme

4 comments:

  1. Ten gel od Alverde chci časem určo vyzkoušet, ale ted mám ještě od Eveline a v zásobě Lirene. :)
    Beauty of pink

    ReplyDelete
    Replies
    1. Urcite ho zkus, stoji za to :-) je ten od Eveline dobry? :-)

      Delete
    2. Mám už druhé balení, samozřejmě výsledky samy od sebe nebudou. Ale jako peeling super, je docela drsný a krásně voní :)

      Delete
    3. Jee dekuji, tak zkusim zmenu a vyzkousim :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)