7/02/2014

Neonové lakování s Dermacolem 2014

Hezký večer, milé krásky,

prázdniny jsou před námi a škola naštěstí za námi a čeká nás vytoužené léto :) Počasí se sice tváří, že sluníčko jen tak z mrazivých drápů nepropustí, ale my se nedáme a pomocí těch nejrozzářenějších barev pravé léto přivítáme :)

Abych se přidala k těm miliónům milovníkům léta, připravila jsem si dnes pro Vás recenzi na nové laky od Dermacolu Neon. Určitě je už znáte už z minulého roku, byly v dostání v podobných odstínech jako tento rok. Já jsem si z letošní kolekce vybrala žlutozelený, opravdu zářivý Neon Poison. Vybrala jsem si pouze jeden, protože laky z minulé kolekce mě docela zklamaly, ale to se můžete mimo jiné dočíst zde :)

Jako první bych chtěla začít obalem, samotnou lahvičkou produktu. Je malá, průhledná, kdy můžete vidět díky tomu požadovaný odstín a víčko laku je černé, s názvem konkrétního laku. Celkově bych design hodnotila, jako jednoduchý, ale podle mého názoru mohl Dermacol alespoň trochu změnit design výrobku, protože je opravdu totožný s tím z minulého roku.


Samotná konzistence laku je optimální ani řídká ani příliš hustá. Co ale musím pochválit je štěteček. Je malý, široký a štětinky mý blízko sebe, takže díky tomu, že má hustý štěteček se krásně na nehtech natírá a nedělá nežádoucí viditelné tahy.

Výrobek je určen pro umělé nehty, ale jak se píše i na internetu, můžete ho použít i na přírodní nehty, ale je vhodné pod něj použít podlak. Já jsem ho sama nenanesla, výsledek mi přišel i tak optimální. Jediné, co mě zarazilo je velká spotřeba. Nevím, jak u ostatních odstínů, ale u tohoto svítivě zeleného jsem musela použít minimálně tři vrstvy, aby se zakrylo celé lůžko nehtu. Ale i tak můžete vidět na fotce, že výsledek není stoprocentní. Zkoušela jsem pod lak použít bílý základ, ale nevypadalo to vůbec hezky a tak jsem zvolila raději variantu více vrstev. Při větší trpělivosti (čekání, než jednotlivé vrstvy alespoň trochu zaschnou) se dočkáte úžasného, rozjasněného, reflexního výsledku. Musím ale konstatovat, že při druhém použití laku, už mám pryč půlku lahvičky.


Lak vydrží opravdu dlouho. Na to, jak nemám štěstí na laky, mě tento opravdu překvapil. Opravdu dlouho vydrží. Když pominu malé oděrky, odhadla bych jeho výdrž až na pět dní, možná o jeden, dva dny více, když neděláte moc složité práce :D


Lak nyní seženete v drogérii dm - v Rossmanu ani Tetě jsem ho minulý týden neviděla nebo například zde za akční cenu. V dostání je v 5 ml. Kdybych ho měla srovnat s kolekcí z minulého roku, Dermacol se opravdu polepšil a zvýšil jeho výdrž na maximum.

Klady:
- dlouho vydrží
- krásná, výrazná barva
- malé balení 
- rychle schne
- malý, hustý štěteček

Zápory:
- kryje až ve třech větších vrstvách
- nutný podlak?
- velká spotřeba

Vaše Šárka :*

A co Vy? Už jste vyzkoušeli tyto malé neonky? :)

6 comments:

  1. Tak jsem ráda, že jsem si nic z této kolekce nepořídila. Bála jsem se hlavně krytí a vidím, že to je opravdu veliká slabina. Škoda, barvičky to jsou jinak krásný.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj barvy jsou uzasny... no, co se da delat :-\ ruzova pry skvele kryje :-)

      Delete
  2. Tak ted nevím jestli si ho mám koupit :/ ale dám na tebe koupím si jiný :) http://terusweetgirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kup si neon love nebo jiny z rad ruzovych... kryje nejlepe :-)

      Delete
  3. Já mám tři a ani ten žluzej moc nekryje, zato ten růžovej Neon Love kryje už při první vrstvě :) podlak je nutnost pod jakýkoli lak! ;) jiank ta výdrý sedí :)
    ale myslím, že i ty ostatní odstíny když pod ně das bílý lak vypadají skvěle :) za mě je určitě doporučuju! :)
    lakomanie.blogspot.cz

    ReplyDelete
  4. Ja jsem take prave slysela, ze ruzove laky z teto sady nejlepe kryji... :-) ale lakal me prave tenhle zelenozluty, tak musel byt muj :-D :-) tak asi dam bilemu podkladu jeste jednu sanci :-) diky

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)