7/06/2014

Oboustranná rtěnka od Avonu - dvojitá senzace

Hezký večer, milé čtenářky,

víkend už je za námi a tak Vám přináším další recenzi, týkající se výrobku, který mě opravdu poslední dobou zaujal a dal by se zařadit mezi mé nejoblíbenější produkt na rty :)

Chtěla bych Vám představit Avon, z řady Colortrend oboustrannou rtěnku Naughty or Nice. Jedná se o úplnou novinku z Avonu, kterou je určitě dobré odzkoušet ;) Na vyzkoušení jsem si vybrala odstín High Society, která se skládá ze dvou odstínů růžové, jemně světlé, narůžovělé a tmavší, malinové.

Tento produkt má bílý, klasický rtěnkový obal, v bílé barvě, který je ozdoben graficky zpracovanými kytičkami a živými pruhy. Klasicky se vysunuje a jelikož se jedná o oboustrannou rtěnku, po vysunutí naleznete na každé půlce jiný odstín (u mě konkrétně) růžové.




Kdybych měla hodnotit konzistenci rtěnky, určitě bych jí zařadila mezi středně mastné. Musím také ale konstatovat, že i drobně leze do vrásek. Mě osobně na toto pomáhá, když si před tím, než rtěnku aplikuji na rty, namažu si je pomocí nějakého mastnějšího krému nebo spíše zázračného kelímku od Avonu. Tato metoda mi pomáhá i na sušší rty, takže vřele doporučuji ;)



Matnost rtěnky je úžasná, je hodně pigmentovaná, což oceňuji, protože na toto mám opravdu smůlu. Sytost je opravdu velká. Vydrží dlouho a například po pití či jídlu se samozřejmě smyje, ale musím říct, že i tak Vám na rtech zůstane slabý jemný tón růžové.


Rtěnka je také dostupná v dalších dvou barvách. Two Timer, která je tělová nude a světle červená a poslední ze třetice je Power Trip v provedení v opravdu světlých odstínech růžové. Cena rtěnky se pohybuje okolo 90 Kč za kus.

Vaše Šárka :*

A co Vy? Máte zkušenosti s oboustrannými rtěnkami a nebo jste je vyzkoušeli? :)

2 comments:

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)