7/28/2014

Ryor výživný krém Exclusive pro suchou a citlivou pleť - mastný zázrak s vůní rybízu

Hezký večer, naše milé čtenářky,

tak a víkend se přehoupl a máte tady zase konec pondělí. Nevím, jak u Vás, ale tady sluníčko stále neúprosně svítí a hřeje a měsíc se tady neukázala ani kapka deště. Já nevím, jak vy, ale v tomto období mě velmi trápí suchá pokožka, která nutně volá po hydrataci a celkovém osvěžení. Proto Vám dnes přináším recenzi o produktu, který mám stoprocentně vyzkoušený a se kterým jsem opravdu spokojená.

Poslední dobou ujíždím na RYORu pleťovém krému Exclusive pro suchou a citlivou pleť. Je určený jako denní i noční krém, takže jednou butelkou vlastně srazíte dvě mouchy jednou ranou. Podle oficiálního popisu je lehký a výživný, s tím musím víc jak souhlasit. Na to, že má mastnější složení, se velmi rychle vstřebává a poskytuje Vám ochranu před sluníčkem, které rádo vysušuje. Musím také zmínit, že se lehce roztírá, na to že je hutnější a po nanesení nechává pleť opravdu jemnou, celistvou a hebkou. Hodně podobný je mu také krém od RYORu, který jsem zmínila v květnovém Goodbye.

Samotný obal výrobku je řešen jednoduše, ale rafinovaně. Je bílý, kulatého tvaru vyrobený z platového materiálu. Na samotné butelce je stříbrně vyveden název firmy a co mě nejvíce baví, jsou přiložené nálepky se sluníčkem či měsíčkem, které si můžete nalepit podle toho, zda - li se jedná o krém na noc či na den. :)


Já ho samozřejmě využívám i jako podkladový krém pod make - up. Mám totiž celoročně problémy se suchou pletí a mám jí velmi citlivou, takže mě nevyhovuje lecjaký krém. Hned po nanasení make upu se mi nevytvoří suché šupinky, které mě trápí a tak krém skvěle svojí funkci obhajuje na jedničku.

Kdybych měla zhodnotit vůni, je lehce parfemovaný, takže si myslím, že mi neměl z nikomu nás vadit. Podle oficiálního popisu obsahuje krém od RYORu výtažky z oleje černého rybízu. Mě ale spíše samotná vůně připomíná možná i příměs květiny, možná i kopretiny či bodláku a nemůžu si pomoct, po nanesení cítit i vůni mentholu. Je vhodný i proti mrazu a zimě a tak se pro Vás může stát i dobrým pomocníkem na zimou vysušenou pleť.

Krém RYOR, který je vhodný pro všechny věkové kategorie, můžete zakoupit například na oficiálních stránkách RYORu ZDE.

Vaše Šárka :*

Složení krému:

Hutnější, ale i o to lepší roztírání krému, zajistí Vaší pleti hydrataci a hebkost:


Klady:
- po nanesení zůstává pleť dlouho hydratovaná a hladká
- na to, že má hutnější složení je lehký
- velmi dobře roztíratelný
- dá se použít i jako podklad po make up
- vhodný do mrazu i proti slunečním paprskům
- úspora peněz i času? je vhodný jako denní i noční krém

Zápory:
- hutnější složení by někomu mohlo dělat problémy
- parfemace je ojedinělá - nemusela by Vám sednout


Hodnocení 



A co Vy? Jak chráníte svojí pleť před horkými slunečními paprsky? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)