7/30/2014

Souboj micelárek!

Ahoj, ahoj, ahoj!

Jelikož se přehoupl skoro další konec měsíce a pro někoho i půlka prázdnin, rozhodla jsem se proto pro něco velkolepého. A tím bude velký test micelárních vod, kterých, jak už víte, je všude plno a každá značka se soudí o to, jaká z nich bude lepší a jaká si nás nejvíce získá :)


Jako první bych chtěla začít s micelární vodou od Bourjois. Chci s ní začít právě proto, protože byla mou první micelárkou vůbec. A musím Vám říci, že byla víc jak dokonalá. Bez parfumace, odstraňovala i tmavší pigmentaci stínů či větší nánosy hutnějších řasenek. Jak víte, značka Bourjois je typická pro svoje typická balení s neobvyklým víčkem a tento výrobek je tím důkazem. Stojí něco málo přes stovku a jestli chcete zkusit něco jiného nebo jste ještě micelárku žádnou nezkusili /což pochybuji), tak začněte právě u ní!
Jestli se chcete dozvědět něco o ní do detailů, přečtěte si můj článek právě o ní, který jsem psala, když jsme začínaly s blogem.
K dostání kupříkladu ZDE.
Popis micelární vody Bourjois:

Dalším výrobkem je micelární voda od Nivea. Musím Vám říci, že mě tato micelárka docela zklamala. Na to, že se jedná o jednu z nejdražších s nálepkou k volně dostání nemá tak dobrý a hloubkový efekt jako ta od Bourjois. Ano, je sice pravda, že odstraní makeup, rtěnku či lehce pigmentované oční stíny, ale mám problém s ní odlíčit pigmentovanější či hutnější dekorativní kosmetiku. A navíc, jestli si tedy dále můžu postěžovat, mám pocit, že jsem taková ,,nedoodličená" a tak mám takový ten tik si obličej micelárkou projet tampónkami na odličování ještě jednou. Trápí mě po ní i pleť, kdy mě pálí a vyskakují drobné pupínky. Prostě má v sobě asi něco, co mi prostě nesedí.
Celkově, kdybych jí měla ohodnotit, nedopadla zase tak špatně, ale podruhé si jí už nekoupím.
Seženete jí třeba na e-shopu parfums a stojí 165 Kč ZDE.
 Popis produktu:


Posledním kouskem v tomto ,,micelárkovém" souboji bude Garnier. A můžu Vám říci, že s touto micelárkou to byla trefa do černého. Je pravda, že mi připomíná hodně tu od Bourjois, ale Garnierka je více dostupnější. Odstraňuje delší čas nanesený makeup, neštípe mě po něm pleť a příjemně voní, i když je neparfémovaná. Mám jí ráda také proto, že mám po ní hebkou a hydratovanou pleť. Design má  jednoduchý, průhledný, s růžovým odklapávacím víčkem s obsahem 400 ml, což mi připadá za cenu okolo 160 Kč velmi dobré.
Tuto výbornou micelárku můžete nalézt také zde na parfums.cz.

Popis micelární vody od Garnier:

Ano, existuje opravdu hooooodně množství micelárek. Některé jsou lepší, některé jsou horší, ale řeknu Vám jeden závěr - vyjdou všechny na stejno. Májí stejné složení, konzistenci, jsou bez parfemace a měly by být určené i pro citlivější typy pleti. Všechny prošly, krom zmíněné Nivei.
PS: Chtěla bych zkusit ještě tu od L´oreal ;)

Vaše Šárka :*

A co Vy? Jak jste na tom s micelárkami a jaká Vám nejvíce vyhovuje? :)

6 comments:

  1. ja používam tú od Bourjois a som s ňou spokojná. Jej vôňa mi pripomína taký ten sliz z detstva :D
    Pozýam na Giveaway - http://myownblog14.blogspot.sk/2014/07/moje-kresby-1-giveaway.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D to máš pravdu, je nejdokonalejší ;)
      určitě se podíváme, děkujeme ;)

      Delete
  2. Já mám od Garnier a zatím jsem spokojená líbí se mi to velké valeníí :)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. jj souhlasím, Garnierka je prímová ;)

      Delete
  3. ja mam rada Niveu, Mixu a Garnier :)

    Inak pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    ReplyDelete
  4. Me ta Nivea zklamala docela pomer cena a kvalita, ta Mixa me docela zajima ;-)

    ReplyDelete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)