8/28/2014

Co je nejlepší na odlakování?

Hezký večer, krásky,

připadá mi, že se snad vrací krásné letní dny. Sluníčko svítí a podzim, jakoby se vzdal a nechal nás vychutnat poslední paprsky dnů a slunce. Toto je proto ideální doba, jak využít všechny nejvíc neonové či křiklavé laky a vyrazit do ulic. Na to, aby jste je střídali, postřebujete však spolehlivé odlakovače, aby se Vám nestalo, že krásný efekt z laku se zkazí. Proto jsem si pro Vás připravila dnešní článek, takovou větší recenzi, jaké laky jsou podle mě nejlepší.¨

Jako první pán na holení přijde Dermacol Express expresní odlakovač na nehty. Asi nebudu sama, když řeknu, že do té doby, než jsem potkala tento malý zázrak, mi připadaly všechny odlakovače stejné. Lahvička produktu je kulatějšího tvaru, průhledná a tak snadno vidíte, kolik Vám tedy zbývá odlakovače. (musím přiznat, že mě ho moc nezbývá, už totiž žádný jiný nepoužívám ;) Na první pohled je odlakovač fialový, což je pravda. Odlakovač samozřejmě nevoní, to by nebyl odlakovač, ale po odlakování Vám nehty voní lehce citrusově, což jsem u žádného jiného odlakovače opravdu nezažila. Stačí ho opravdu málo a nehty jsou hned odlakované. Já to dělám tak, že na celý vatový tampónek nanesu odlakovač, přiložím na nehet a poté stáhnu. Nehet se takto daleko lépe odlakuje. Tento výrobek je dobrý i na námi oblíbené pískové laky, které mají drsnější povrch a opravdu těžce se odlakovávají. Jediné, co bych mu vytkla, je veliký otvor na aplikování, protože se Vám může stát, stejně jako mě, že si půlku vylijete :D možná je to jen o šikovnosti, ale tohle mi přijde docela zásadní. U mě rozhodně Dermacol Express prospěl dokonale :) Naleznete ho snad ve všech drogérkách nebo kupříkladu ve skladu v eshopu ZDE. Stoadvacet ml stojí necelých 60 Kč.




Zadní obal odlakovače:

Dalším výrobkem je Lilien Provital s tea tree oil. Musím se přiznat, že jsem tenhle odlakovač používala snad nejdelší dobu a byla jsem s ním naprosto spokojená. Má opět stejně jako Dermacol průhledný obal, kvůli tomu, aby jste viděli, zda li jste na ně nebo ne. Poslední dobu jsem si však začala všímat, že mi ale strašně vysušuje prsty i okolí okolo nich a že opravdu strašně páchne jakoby po ředidle. Co ale musím pochválit je aplikátor (dírka) pod víčkem, která je opravdu malá, a tak Vám obsah doslova neproteče mezi prsty. Je vhodný i na umělé nehty, ale nikde jsem se nedočetla, zda li je bez acetonu či nikoliv. Tento výrobek jsem nahradila už zmíněným Dermacolem. Po delším používání mi prostě přestal vyhovovat. Seženete ho kupříkladu ZDE a stojí okolo 40 Kč. Volila bych ho jako levnější a horší variantu k Dermacolu nailpolish Express.



Zadní strana výrobku:

Posledním odlakovačem a bohužel nemůžu říci do třetice všeho dobrého je Ebelin odlakovač bez acetonu. Byla jsem nadšená, že něco můžu sehnat od této značky od DM, protože mimo jiné Baleu úplně zbožňuju, a tak jsem chtěla zkusit i Ebelin. Bohužel, hned první výrobek mě zklamal. Chápu, každý odlakovač neodlakovává "pískáče" nebo sugar od Gabrielly Salvette, ale tohle je prostě podle mého názoru děs běs. Neodlakovává bohužel ani normální laky v jedné vrstvě, ať už jsou matné nebo lesklejší. Znám daleko lepší odlakovače za tu cenu, jako jsou tyto a mohly by se u mě zařadit mezi ty nejlepší. Pravda, baalení vypadá jednoduše, opět průhledná lahvička, tentokrát narůžovělá s viditelným obsahem a hranatějšího tvaru, ale obsah opravdu stojí za vylití a já nemůžu nic jiného dělat, než dát palec dolů. Je mi to fakt líto, ale na nic jiného se bohužel tento odlakovač nehodí. Pro "zájem" ho můžete sehnat samozřejmě v DM drogérii a jejích řetězcích.




Popis výrobku:
Vaše Šárka :*

A co Vy? Jaký odlakovač máte nejraději? :)

4 comments:

  1. Já používám z Lidlu :-) Ale poslední dobou si ani nehty nelakuju, ani mě to moc nebaví a hlavně dělám v rukavicích, takže mi po práci stejně lak na nehty sleze (prostě se celý odloupne :-D). Dermacol jsem nezkoušela, Lilien mám docela ráda a Ebelin jsem taktéž nezkoušela ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D mě to právě poslední dobou hrozně chytlo :D ale jinak jsem byla jako ty, nebavilo mě to... ;) Ebelin opravdu nezkoušej, je to hrůza a Dermacol fakt doporučuju ;) je bestovní ;)

      Delete
  2. Od Lilien jsem měla také a měla jsme ho velice ráda! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Neni spatny to ne, souhlasim, ale vysusuje....

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)