8/21/2014

Dostala jsem dáreček PALETKU REVOLUTION !!!!!

Dobrý večer slečny,

ani nevíte jakou mám radost. Sestra si objednala paletku z webu a k tomu mi přiobjednala paletku k svátku, který mám sice v listopadu, ale to vůbec nevadí.

Přesněji řečeno ji mám od sestry a jejího přítele a tímto chci ještě jednou vyjádřit svůj DÍÍÍÍÍK - udělali jste mi velkou radost.

Určitě hlídejte recenzi, chci ji udělat co nejdříve a zatím se s Vámi podělím o fotečky, které jsem hned pořídila a co jsem tak zběžně koukala, tak jsem nadšená, barvy jsou senzační, takové mi chyběly moc.

Tak tady je krasavice - PALETKA REVOLUTION ;)



Vaše Kačka ;)

Máte rádi takové barvy pro oživení, nebo se jich bojíte? Nebo takovou paletku už vlastníte???

8 comments:

  1. Mně se tyhle barvy líbí, ale bojím se, spíš dávám přednost neutrálnímu líčení .)

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. neboj se vyzkoušet opravdu zase tak řvavé to není ;) neváhej a pochyby dej "pod zámek" ;)

      Delete
  2. Taky si chci něco od této značky pořídit! :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to udelej jsem z ni fakt nadsena a vesele tony ti jiste budou sluset.

      Delete
  3. Super barvy. Já mám sice barevných paletek až až, ale nějakou s více tlumenými tóny bych si chtěla pořídit. Celkově mě značka dost zaujala :)

    Radu UltimateChic

    ReplyDelete
    Replies
    1. je super! Ta pigmentace není k zahození ;)

      Delete
  4. Je krásně barevná, já sahám spíš po těch zemitějších odstínech. Tak jsem si pořídila od Makeup Revolution paletku Romantic Smoked, ta je superní :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Máš pravdu, přirozenější odstíny se vždycky hodí :) ale dej té neonové někdy šanci, překvapí tě, že se s ní dají dělat i každodenní líčení ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)