8/13/2014

ELLE Září 2014

Dobré ráno slečny,

taky u Vás už "zvonil pošťák"? Tady ANO a přinesl novou nadílku v podobě ELLE a je opravdu plná úžasných stránek.

Toto číslo má 218 stránek a když jsem zběžně prolistovala, tak musím říci, že nafocené modely jsou daleko, daleko lepší než předchozí číslo, které mě příliš nezaujalo, neboť modely se mi zdály přeplácané a nenositelné - ale to je můj názor.


Jak můžete vidět, tak obálka se nese v krásné červeno-modré barvě, kterou ještě více podtrhuje Klára ISSOVÁ, které to zde neskutečně sluší. Ten sestřih co má ji ještě více zvýrazňuje.

Dárečkem tohoto čísla je očekávaný BB Cream od RIMMEL.


Od strany 135 se můžete těšit na sérii fotek s Klárou I., kterou doplňuje i rozhovor, kdy se můžeme dozvědět, co by si Klára nikdy nevzala na sebe, jaký má názor na styl Čechů, jaké šperky miluje a mnoho dalších.

A můžete se těšit i na vzoreček od VICHI a LANCOME !!!!


Bohužel jsem v práci a tak nemůžu zdlouhavě více výtisk přiblížit, ale těšit se můžete na recenzi BB Cream od RIMMEL nebo i VICHI či LANCOME.

Vaše Kačka :-)

Máte už ELLE a jak se Vám líbí nebo plánujete jeho nákup?

10 comments:

  1. Je tam napsáno co bude příště za dáreček? Děkuji :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nn neni, jen, ze bude vice stranek, taky to bylo to prvni, co jsem hledala :-D

      Delete
  2. Vždyť jsem četla že tam má být BB i primer :)))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky me to prekvapilo, ze tam.je jen jeden kousek... pekne nas osidili :-D

      Delete
  3. Elle už jsem si nekoupila ani nepamatuji. No musím to napravit :-) V létě jsou v módě a v trendech tendence k mírné přeplácanosti, at už množstvím třpytících se doplňků či aplikací nebo hýřivými barvami. Na podzim je ta móda vždy o něco střízlivější, alespoň mě to tak přijde :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, máš pravdu :) aspoň, jak jsem četla, letěly takové ty plastové průhledné kabelky, což mi trošku tak připomíná dobu, když jsem byla malá :D a zima prý bude v khaki a tmavších odstínech :) přitom by člověk řekl, že to bude naopak, aby nás povzbudili do té zimy :D

      Delete
  4. Že bych se také nechala zlákat na Elle? :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. určitě nech ;) je super, musím se přiznat, že jí jako oddechovku fakt miluju ;)

      Delete
  5. Achjo, odstín medium, ten mi sedět nebude :(
    A nebo dávají i jiné odstíny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to nevim, ale hodne lidi, co znam, melo prave hlavne medium :-(

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)