8/17/2014

Essence přehled budoucích novinek podzim/zima

Ahoj, krásky,

je to tak. Je zase neděle a zítra nás čeká nový týden. Ale hlavu nahoru! Třeba Vás potěším přehledem novinek, co pro náš chystá oblíbená kosmetika z drogérií, Essence.


V této rubrice vybereme vždy pár produktů které nám připadají nejzajímavější a zveřejníme je zde. Ostatní produkty, které tu nebudou, můžete shlédnout na oficiálních stránkách této kosmetické značky.

Kategorií si pro nás Essence opět připravilo opravdu hodně. Budeme se moci těšit na produkty na rty, oči, obličej, nehty, vůni, péči na pleť, ale i na vůně, pomocníky z řad štětců či ořezávátek, krémů i nemalých specialitek :)


PRODUKTY, KTERÉ NÁS Z NOVINEK ZAUJALY

v prodeji od 25.8. 2014

Rty:
V řadě Essence můžete najít i tyto pěkné odstíny rtěnek.


Oči:
Mrkněte na tyto krásné odstíny od Essence, tento nádherný fialový odstín 19 mě uchvátil.


Nebo tyto 3D duo oční stíny, které krásně spojují růžovou a šedivou barvičku v odstínu 05.


Z dalších produktů na oči mě určitě uchvátila tato tužka na oči s magických efektem 03 steel-smurf! Bude dostupná v šesti různých odstínech, od světlé až po černé i výrazné, takže se máme na co těšit.


Oční linky nebudou jen jedny. Těšit se můžeme i na ty krystalové s vysokou pigmentací. Tyto modré nesou příznačné jméno 07 opal blue-heaven.


Chladnými mi nenechaly ani tyto efektní oční stíny, konkrétně v tomto odstínu 04 ireland´s nature.


Těšit se můžeme i na novou mini paletku čtyř očních stínů Quattro v sametových až třpytivých odstínech s názvem 16 down to earth.


Nezapomnělo se ani na oční linky, tentokrát budou v inkoustové a Essence slibuje, že díky jejich pomocí si krásně orámujeme oči. Budou dostupné ve dvou variantách. Tato se jmenuje high shine.


Nebo se nechte inspirovat krásnými trendovými edicemi, které mají vždy krásné a kreativní retro obrázky.

Obličej:
Z pudrů mě zaujal tento dlouhotrvající pudr 15 matt creme, který vydrží podle Essence na vaší pleti až dvanáct hodin :)


Z make upů mě nadchl tento make up 15 soft creme, který se bude skvěle doplňovat s předešlým pudrem. Má vydržet šestnáct hodin. No uvidíme, o jeho účinnosti nás přesvědčí až nastávající recenze.


Z tvářenek nenechá jistě chladným nikoho ani samozřejmě mě tato růžová až neonová tvářenka 20 everything is better in pink soo blush. 

Z rozjasňovačů bych chtěla určitě vyzkoušet tento starorůžový 20 bright up your life. Už se těším, až   ho nanesu na tváře :)


Nehty:
Na nehty mě zaujala další barvička do řad Essence laků a to lila barva 194 little lila town. Lak bude mít opět široký, plochý štěteček a slibuje rychlé schnutí. Už se nemůžu dočkat!


Novinkou je fólie na nehty ve stylu grafity 01 hello flashy! Už se těším na ten výsledný efekt. 


Přibudou i další nálepky na nehty! Určitě se Vám také nevyhla mánie moustache knírků, takže teď budete mít možnost se vyřádit. Nejen ,,knírkaté" nálepky Vám přinesou nálepky 13 neon.


Nevyhnout se nám ani magnetické efekty na nehty. Pomocí magnetu vytvoříte až tři efekty!




Péče o pleť:
Jelikož jsem ,,úchyl" na vlhčené ubrousky, zaujaly mě tyto nové, co chystá Essence.

Malý pomocníci:
Zajímají mě velmi produkty na úpravu obočí, protože ho mám nestálé a rozevláté. Proto už mám napsáno v seznamu nastávající kartáček na řasy a obočí 2v1. DOufám, že budou dělat i odstíny pro blondýny ;)



Speciální nabídka:
Jako jedinou speciální nabídku a vůni nám Essence přinese vůni fragrance festival set. Vůně se ponese v duchu rockové muziky a festivalů. Navíc v balení naleznete zrcátko a kapesní hřebínek.




Do října tohoto roku si můžete ještě užívat limitky Viva Brasil, nesoucí se v duchu Brazílie.
viva brasil

4 comments:

  1. Taky mě toho plno zaujalo, hlavně ty rtěnky :-) Okouknu je a uvidíme :-P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jj dáme si pak vědět ;) mě zase ty rozjasňovače ;)

      Delete
  2. No mě zaujaly ty rtěnky a ten stín v 3D :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ty tužky na oči by nemusely být k.o :) jinak rtěnky od essence chci už dlouho vyzkoušet, tak si pak dáme vědět ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)