8/02/2014

GoodBye za měsíc červenec - info o spotřebovaných produktech za uplynulý měsíc

Hezký večer, krásky,

jak už jsem psala a ukazovala fotku na instagramu, která by Vám mohla něco napovědět, rozhodla jsem zkusit natáčet videa. A proto, že v této kategorii, tedy v GoodBye se mě sešlo docela hodně výroků, začala jsem právě u ní. Tak si pohodlně posaďte a doufám, že se Vám moje úplní video bude líbit a mějte prosím trošku trpělivosti, učím se videa vytvářet a hlavně mluvit před někým jiným ;)


PRODUKTY, KTERÉ JSEM SPOTŘEBOVALA
AVON Skin So Soft dvousložkový olej na tělo ve spreji
Schwarzkopf Essence Ultime šampón pro poškozené vlasy
Schwarzkopf Essence Ultime kondicionér pro poškozené vlasy
Aussie Miracle Moist šampón
Aussie 3 Minute Miracle balzám na vlasy
AVON balzám se včelím voskem



CO MÁM NA SOBĚ
čím jsem nalíčená - RYOR denní krém a fluid s mořskými řasami, MUA, Rimmel, Avon, Alverde
oblečení - overal F&F
lak - Oriflame?
NA CO NATÁČÍM:
video - Sony Handycam
foto - Huawei Ascend P6


Vaše Šárka :*

Doufám, že se Vám moje úplně první video líbilo :) určitě mi dejte vědět, jaký produkt jsme si právě Vy oblíbili minulý měsíc ;)

2 comments:

  1. Super video, jsi moc milá :-)
    Nalákala jsi mě na Ryor :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj dekuji moc, povzbudila jsi me :-)
      do toho Ryoru urco jdi, je super :-)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)