8/03/2014

Kouzla barev





Dobrý večer drahé dámy,

dnes se s Vámi musím podělit hned o dva články, které mě zaujaly. Dnes je to takové oddechové ;)

První článek mě ohromil, protože jak sami uvidíte, tak s make-upem jde prostě všechno. Umělec Vadim utvořil kolekci žen, které prošly kosmetickou úpravou a Vy máte možnost tyto ženy vidět ve fáze "před" a "po" úpravě. Upřímně řečeno je to mnohdy dech beroucí a proto si myslím, že štětec zde byl použit jak kosmetický, tak ten ve photoshopu. Je to můj názor být to tak nemusí, ale kolikrát jsou to zázračné proměny. Za mě bych ukázala tyto.

Tato slečny se mi líbí i ve fázi "před" jednak má krásné vlasy a jemný výraz v obličeji. Ve fázi "po" se mi zdá moc marketingová.


Za to tato slečna/paní se svojí proměnou se mi zdá realističtější. Myslím si, že proměna nemusí být nutně v rukou zkušeného grafika, nýbrž někoho, kdo to sakra umí se paletou barev.


Posuďte sami ZDE nebo pokud budete chtít můžete mi poslat své nejlepší proměny ;)

Druhý článek je ještě úchvatnější, protože před plátnem stála sama příroda, která ukázala, že nejen mi máme v ruce velkou paletu barev, ale i ONA.

Posuďte sami jaké krásné barvy v přírodě lze nalézt. Například krásná paleta barev v Nizozemsku .....

m6

..... nebo krásné starorůžové jezero v Senegalu (které mě mimo jiné uchvátilo nejvíce) .....

m9

.... či krásná rudá pláž opět z Číny .....

m3

..... a že je v Číně příroda hodně činná ukazují tyto hory.

m5

Je až s neuvěřením, že tyto neuvěřitelné kombinace barev existují v reálném životě a ne pouze v snímcích jako je Avatar.

A jaký snímek se líbí nejvíce Vám??? Mrněte SEM a uvidíte více takových krás.


Tak přeji krásný start do nového týdne Vaše Kačka ;-)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)