8/20/2014

MUA novinky

Dobrý večer drahé slečny/dámy,

dnes si něco řekneme o novinkách ze světa MUA.

Takže se nebudeme příliš zdržovat zbytečnými slovy a jdeme rovnou do toho !!!!!!!

Číslo jedna co mě fakticky okouzlilo je opravdu luxusní a fakticky úžasná paleta krásných pastelových veselých barviček, kterou bych brala levou zadní. No však posuďte každá.

Jedním bych ji vložila do wishlist a i tak učiním. Paletku MUA poptastic najdete zde a stojí pouhých 169 Kč.

Další super věcička, která je aktuálně zařazena mezi novinky je paletka se čtyřmi glitr odstíny. Paletka MUA je ve dvou variantách a to Rock Chic a Twilight.

Rock Chic


 Twilight
Tyto nádherné paletky najdete zde a zde a stojí opět 169 Kč.

Já rozhodně plánuji koupi první paletky, kterou od prvního pohledu miluji !!!!!

Vaše Kačka


A co Vy? Koupíte nebo máte podobnou paletku?

4 comments:

  1. Týjo, akorát jsem si říkala, že potřebuju nový paletky! Díly za tip! Berry The Blue

    ReplyDelete
    Replies
    1. Není zač, já to vidím na tu první paletku a ty u máš vybranou jakou chceš ty?

      Delete
  2. Já mám doma MUA Udnressed a jsem s ní moc spokojená

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. od MUA mám taky pár věcí, z řady Fashionista a také si nemůžu stěžovat ;)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)