8/12/2014

NYC Individual Eyes for Brown Eyes - paletka pro každý den

Hezký večer, milé krásky,

já vím, opět se budu opakovat, ale opravdu moc se omlouváme s Kačkou za to, že sem moc nepřispíváme. Jsme teď obě dvě v práci a když náhodou máme trošku volného času, píšeme buď bakalářku nebo diplomku. Ale už konec vymlouvání, dnes jsem si pro Vás připravila jednu takovou každodenní, ale zajímavou novinku ;)

Už delší dobu se koukám nejen na recenze značky NYC, ale šmíruju jí i v drogériích. Poslední dobou mě chyběla nějaké ty odstíny hnědé, protože ty mám nejraději pro každodenní nošení do školy, či do práce. Rozhodla jsem se tedy zabít dvě mouchy jednou ranou a koupila jsem si NYC Individual Eyes Union Square. Jedná se o takovou malou paletku s odstíny hnědé, rozjasňovačem se shimmerem a primerem, který se nanáší před nanášením samotných stínů a samozřejmě i oboustranný aplikátor.


Hned jak jsem si je přinesla domů, okamžitě jsem je rozdělala (hrozně se mi líbila taková ta pečetící papírová páska, u které víte, že před Vámi prostě nikdo nebyl a nesahal na ně) jsem je vyzkoušela na hřbetu ruky. Musím říct, že pigmentace mě hodně zklamala, myslela jsem, že bude více pigmentovaná, ale nakonec to taková hrůza nebyla, na druhou stranu, koupila jsem si je s tím účelem, aby byly na každodenní jemné líčení a šly sladit s výraznější rtěnkou, takže jsem jím chtěla dát ještě jednu šanci.


Pigmentace stínů je tedy spíše jemnější než výrazná a to se týká i výraznějších a tmavších odstínů samotné hnědé. Barvy jsou bez shimmeru, takže pro mě velká výhoda, protože třpytky prostě nejsou moje. Paletka obsahuje béžovou až nude barvu, světle hnědou, kakaovou a bordohnědou, která je dokonale skvělá pro konturování vnějšího víčka očí.

Obal produktu je jednoduchý, černý spodek paletky a vršek (víčko) je průhledný, takže krásně vidíte, co je vlastně v paletce. Na víčku je bíle provedený nápis značky NYC a vše je zpečetěno už zmíněnou papírovou páskou. Hodnotila bych ho sice jako prostý, ale Simply the best! :)



Kdybych měla zhodnotit primer, upřímně, pro sebe bych potřebovala trochu světlejší, protože jsem bledule, ale na druhou stranu se vše krásně překryje nanášeními stíny. Má hutnější a krémovější složení, takže překreje případné nedokonalosti na víčku a zakryje ho.
Rozjasňovač mě zklamal asi nejvíce, protože všechny stíny jsou bez shimmeru a rozjasňovač je právě se třpytkami, což mě nepřijde moc vhodné. Já ale osobně ten rozjasňovač nepoužívám, takže pro mě je problém vyřešen ;)


Zadní obal produktu s návodem, jak si můžete oční víčko namalovat:

Tento produkt si můžete zakoupit například ZDE nebo mají na tuto paletku akci v Rossmanu a stojí okolo sedmdesáti korun.

Vaše Šárka :*

Tak to by bylo asi všechno :) Co si o této paletce myslíte? A máte svojí nějakou oblíbenou paletku pro každodenní líčení? Podělte se o Vaše zkušenosti do komentářů :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)