8/19/2014

Ryor pleťové tonikum - květinový dočišťovač

Hezký večer, krásky

poslední dobou mi připadá, že minuty, hodiny a dokonce i dny utíkají vesmírnou rychlostí. Zítra už bude středa a mě to připadá k neuvěření, vždyť před nedávnem byl víkend. Se sluníčkem už taky nemůžeme moc počítat, už se nám také moc nerozehřeje. Máme za sebou už poslední koupání v bazénech, koupalištích... ale to nevadí, sice na nás čekají už chladnější dny, ale určitě je obzvláštní nadcházející okamžiky, které prožijete s někým, koho máte rádi...

Tak, abych se dostala k tomu, co Vám chci dnes ukázat a skončit s euforií na prvním odstavci :D Poslední dobou slyším o tom, jak všichni používají tonika a tak jsem také chtěla jedno vyzkoušet. Zkusila jsem to tedy s mojí oblíbenou značkou, co se týče péče o obličej a to je Ryor. Přináším Vám tedy recenzi o RYOR pleťovém tonikum pro suchou a citlivou pleť. Jak už víte, mám pleť suchou a velmi mě všechno dráždí, takže mě velmi zajímalo toto vyzkoušet. Ryor mám totiž velmi ráda.


Obal je klasický flakón, který je bílý. Zepředu je znázorněn obrázek květiny, tuším, že lilie s logem značky. Zezadu je k dispozici popis a složení výrobku, který vás poskytnu níže. Jinak je obal plastový a lehký, takže je super vhodný i na cestování. Víčko je klasické, odkapávací s malou dírkou vevnitř pro aplikaci, takže je výhoda, že všechen obsah se nevylije.



Samotný produkt je vhodný pro ranní a večerní tonizaci. Já ho však používám někdy i během dne, protože se mě na něm líbí, že Vás příjemně ochladí a smyje přebytečné nečistoty, jako je pot či prach.

Já osobně ho nejvíce používám ráno, kdy těsně před namazáním denního krému toto tonikum nanesu na odličovací tampónek a lehkými pohyby směrem od očí ke tvářím aplikuji.

Večer to samé opakuji, akorát ho používám po odličování micelární vodou. Pleť tak krásně v procesu odličování a očištění pleti dofinishuje a po jeho nanesení mám krásnou, hebkou pleť, i když si třeba občas zapomenu namazat obličej nočním krémem a fluidem.


Popis produktu:


Tonikum je tedy vhodné pro suchou a citlivou pleť a můžu Vám říct, že mě osobně velmi vyhovuje. Neštípe, nedráždí a nepálí. Jeho parfemace je neobvyklá - připomíná mi lehkou pánskou vůni s vůní květin. Je lehký, jeho konzistence je průhledná a tekutá, taková vodovější.

Tento produkt seženete kupříkladu ZDE a stojí okolo 100 Kč. Jeho obsah je 200 ml.

Hodnocení

Vaše Šárka :*

Já nevím, jak vy, ale mě toto tonikum pro suchou a citlivou pleť od Ryoru naprosto nadchlo. :) Jaké máte vy zkušenosti s tonikem a jaké je Vaše nejoblíbenější? :)

4 comments:

  1. Já mám podobné akorát pro jinou pleť, já jsem ráda,že mě neštípe a nedráždí, předtím jsem používala od Garniera to byla hrůza..

    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak to je fajn taky mi zatím nejvíce sedí Ryor a jaký typ pleti máš ty?

      Delete
  2. Vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky, že je super, opravdu ho doporučuji ;) je k nezaplacení :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)