8/16/2014

Schwarzkopf Essence Ultime pro poškozené vlasy - opravdový bojovník

Hezký večer, milé čtenářky,

sluneční počasí se nám vyměnilo za deštivé, tmavé dny. Půlka prázdnin (pro někoho, pro školáky zejména) čeká už jen půl měsíc volna a pak zase přijde období zkoušek, testů a písemek...

Ale vyměníme téma za něco radostnějšího. Jak už jsem se Vám zmiňovala v posledním videu GoodBye za minulý měsíc, který můžete roz-kliknout ZDE, oblíbila jsem si opravdu hodně šampón na poškozené vlasy Schwarzkopf Essence Ultime. Konkrétně vlastním zlatou řadu, protože moje vlasy opravdu potřebují výživu po všem fénování, žehlení a natáčení. A toto je pro mě ideální volbou. K tomu jsem dostala od přítele i kondicionér, který příjemně voní a samotný efekt tak posilní a vlasy jsou tak jemné, lesklé a neroztřepené.


Kdybych měla přistoupit k samotnému designu obalu, je tedy bílo zlatý, protože mám zrovna tu řadu pro poškozené a lámavé vlasy. Už na první pohled se i přes to, že je jednoduchý, působí elegantně a sofistikovaně. Přední obal zdobí sada černých elegantních písmen s podobiznou Claudie Shiffer. Zadní obal je v duchu citace samotné herečky, která je tváří a spoluautorkou této řady a produktů.


Šampón obsahuje výtažky z perel a pantheon, který je velmi příznačný pro výživu zničených vlasů. Samotná konzistence není hustá ani vodová, je taková optimální. Parfemace je jedním slovem dokonalá! Voní krásně sladce po kopretině nebo růži (jak jsem se už zmínila mnohokrát, jsem čichotupá :D).
Hned při prvním použití jsem uviděla nějaké ty první známky zlepšení. Vlasy byly jemnější, tolik se mi netřepily konečky a po uschnutí se nerozevlály. Po třech až pěti použití byly vlasy o poznání lepší a i při samotném tepelném upravování nejevily známky poškození či dlouhodobějšího upravování.
Používám ho vždy tak, že si vlasy spláchnu běžně vlažnou vodou ze sprchy, vmasíruju trochu samotného produktu po celé pokožky hlavy. Výhodou je, že šampónu stačí opravdu málo (a to má husté a dlouhé vlasy), dávám si vždy tak zhruba ve velikosti vlašského oříšku a poté tak zhruba minutku, minutku a půl počkám a smyju teplejší vodou a nanesu kondicionér stejné řady pro zviditelnění efektu.



Popis šampónu:

Kondicionér už jen účinek šampónu dobře dofinishuje. Má hutnější konzistenci a je bílý. Používám ho vždy těsně po spláchnutí šampónu vodou a počkám zhruba tak tři minuty, dokud se kondicionér nezapustí až po kořínky vlasů.
Kondicionéru si už dávám více, protože vlasy jak už jsem se zmínila mám husté a potřebují výživu až po pokožku hlavy. Jeho parfemace je o něco málo sladší než u šampónu, cítím z něho sladké, navoněné mléko. Produkt je také obohacen o extrakt z perel a panthenolu a keratinu, jako je tomu u šampónu.



Popis produktu:

Za mě jednoznačně tato řada dostala všech pět. Protože už jsem vyzkoušela milión produktů od nejlevnějších až po nejdražší pro zničené vlasy a toto mě jediné pomohlo. Ale ta cena se mi nelíbí... pokud není v akci, seženete jí ve všech drogériích nebo obchodech okolo 130 Kč, ale tato cena platí za jediný produkt.

Hodnocení


Vaše Šárka:*

A co vy? Máte nějak osvědčený způsob, jak zamávat s poškozenými vlasy? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)