9/20/2014

1/3 wishlist - Audrey je doma !!!!

Dobrý podvečer slečny,

a je to tu. Balíček došel a řeknu Vám jsem nadšená, nadšená, ..... a stokrát nadšená. Sukýnka s motivem Audrey Hepburn je prostě bombastická. Já ji strašně miluju je to ikona a hvězda v jednom. Celé mé šílenství a obdiv si získala snímkem Snídaně u Tiffanyho, který tímto všem chci doporučit. Jestli jste ho neviděli, tak rychle šup k obrazovkám.

Jinak sukýnka došla v malém balíčku v plastové obálce, ve které se ještě nacházela kartonová krabička a v ní ještě plastový pytlíček, který byl svázán stuhou.

Sukýnka byla precizně složená a uvnitř jsem měla ještě vzkaz od autorky, který byl ručně napsaný a velmi mě potěšil. A co více, dostala jsem dokonce dáreček v barvě sukýnky v podobě brože z květiny. Vše k sobě tak ladí.

Provedení je pěkné a navíc jsem ještě obdržela černou stuhu (byla na výběr i bílá), kterou lze uvázat jako pásek. Jen ještě dodatek sukýnka byla ve velikosti univerzální se širokou gumou v pase, která má velkou škálu velikostí, takže mi byla bez problémů.

Jak jsem již psala ve wishlistu, tak jsem ji zakoupila přes internet na Fler.cz u prodejce HeleMalina a vše proběhlo bez problémů, takže můžu doporučit.




Vaše Kačka :)

Já jsem nadšená. A co Vy? Jakou máte ikonu Vy????


4 comments:

  1. Pro mně je ikona právě Audrey nebo Marilyn.. samozřejmě :-) Sukýnka je parádní, přesto si ty fotky nějak umím představit spíše na povlečení :-)) Snídani u Tiffannyho jsem pouze četla, bylo to parádní, protože jsem si představovala právě Audrey :-) Moc pěkné :-)

    Skills of Art

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak říkáš Audrey je pro mě no. 1 mám ji moc ráda, mám s ní obrazy, hodiny, diáře aj. a teď jsem koukala v Makru, že s ní mají edici čokolády DIVA od Linder jen škoda, že na krabičce není zobrazena pouze na poutači a děkuji

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)