9/28/2014

Brische hydratační rtěnka 517 - chameleón mezi rtěnkami

Hezký večer, krásky,

tak jsem tu po delší době a dnes Vám ke konci týdne přinesu netradiční recenzi (pro mě) netradiční značky. Už jsem se Vám zmiňovala o nedávném velko nákupu na parfums.cz v v tomto unboxing HAULu videu. Pro zkoušku jsem si tam vybrala dvě pro mě úplně nové značky a dnes Vám  představím jednu z nich a to Brische cosmetics. Od ní jsem si konkrétně vybrala rtěnku v odstínu 517, Barbra Labial.



Brische cosmetics je španělská značka kosmetiky, kde nenaleznete nejen odvětví dekorativní kosmetiky, ale i péči o vlasy a pleť, takže se jedná o značku s velmi velkým zaměřením a sortimentem. Navíc je k dostání za velmi příznivé ceny.



Teď k samotné rtěnce. Obal produktu má sice klasický obal, ale zároveň i neklasickou barvu. Je stříbrný, oválný a matný a v dolní části rtěnky je lesklejší stříbrnou proveden proužek s názvem kosmetiky Brische, Jinak samotná rtěnka je má plastový obal, kdy víčko je vyndávací o produkt se vysouvá.









Samotná konzistence rtěnky je krémová, hutnější a musím říci i mastnější. Na počátku jsem si myslela, že nebude moc výrazná, ale nakonec se z této krásky vyklubala docela výrazná potvora :) Proto, že nepatří zrovna mezi jemné kousky, její konzistence leze docela do vrásek, takže Vy, co máte sušší rty, před jejím použitím naneste na rty nějaký mastnější krém nebo balzám na rty. Sice se jedná o hydrataní rtěnku, ale z mého pohledu moc hydratační není, protože podle mě dost vysušuje. Produkt naštěstí nemá žádný shimmer (a Vy víte, že já je na rtěnkách moc nemusím), ale co je na ní zajímavé, je bělejší odlesk, který je znát z pohledu ze strany.





Barva rtěnky mi připomíná takovou barby pink. Samozřejmě různé intenzity produktu docílíte nanášením samotných vrstev. Jinak je barva i trochu do neonova a musím Vám říct, že je opradu hodně zajímavá, taková netradiční a všimla jsem si, že v prostoru, kde není moc světla, je její barva do takové lila barvy.





Výdrž rtěnky není moc slavná, ale ta nebývá moc dobrá u žádných rtěnek, když se najíte či napijete. Když toto omezíte, rtěnka Vám vydrží okolo tří hodin neporušená, tak jako kdybyste jí právě nanesli.



Klady:
je jako chameleón - pokaždé a v každém světle jiná
ucházející výdrž
bez shimmeru

Zápory:
mastná
trochu se lepí
intenzivní až při více vrstvách
leze do vrásek
rtěnka vysušuje

Hodnocení


Tuto neonovou barby pink můžete sehnat stejně jako já na parfums.cz za 75 Kč.


Vaše Šárka :*

A co Vy? Znáte Brische kosmetiku? A jestli ano, co od ní máte? :)

4 comments:

  1. Pěkný odstín :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. zatiaľ som o nej ani nepočula, takže toto je pre mňa novinka:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Opravdu jí zkus, není špatná, za tu cenu :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)