9/19/2014

Dermacol DUO Blush - jemné pohlazení

Ahoj, všichni :)

tak Vás tu zase vítám, je pátek a tak jako vždy tady na blogu, se bude jednat o recenzi. Tentokrát si vezmu na paškál DUO tvářenku Blush od Dermacolu. Na první pohled Vás určitě zaujme krajkovým vzorem, ale je opravdu tak luxusní?


Balení produktu vypadá na pohled velmi dobře, ale po prvním "ošmatlání" či vyzkoušení si však budete myslet něco jiného. Napohled krásný průhledný obal, díky němuž můžeme vidět krajkovaný vzor, který je na tvářence vytlačen, nás zklame. Je opravdu "šitý rychlou jehlou" a dle mého názoru se prostě Dermacolu nepovedl. Víčko po více jak dvou použití nedoléhá ke spodnímu obalu a po zakoupení máte obě dvě části (jak spodní obal, tak víčko), slepené doslova jen průhlednou lepící páskou. Na víčku je pak dále jednoduše stříbrně proved nápis firmy (značky) Dermacolu, který musím říci, že se rychle, ale opravdu rychle smývá, Luxusní vzhled krajky tak kazí ošemetně provedený obal.










Popis produktu:

Složení produktu:

Teď ke samotné konzistenci tvářenky, Jak už jsem se zmínila, její povrch není sjednocený, je vyražený do podoby jakési krajky. Já mám odstín 01, kdy DUO tvoří světlounce korálově růžová ve větším množství, která je bez shimmeru a v menším množství pak tmavší bronzová až nude barva, která má už ale shimmer. Nevím, ale kombinace dvou stínů, jedním se třpytkami a druhým bez třpytků mi nepřijde moc dobrým nápadem. Jelikož jsem bledule, tak spíše používám tu růžovou a po té hnědé ani nesáhnu, protože mi prostě nesedne. Dále pak mi připadá, že druhý tón, ten do bronzova, snad není ani tvářenkou, ale rozjasňovač nebo bronzer. Oba tóny tvářenky jsem zkoušela spojit a nanést na tvář a to na druhé straně nevypadá také špatně. Sice Vaše tvář se bude třpytit, protože jak už jsem zmínila, bronzová strana má shimmer, ale naštěstí převáží ta korálově růžová barva. Já osobně tedy doporučuji obě strany míchat anebo používat růžovou jako tvářenku a tu hnědší stranu jako bronzer či rozjasňovač.




Pigmentace na druhou stranu není vůbec špatná. Sice patří mezi ty světlejší, ale úkolem tvářenky přeci jen není udělat z nás "Marfušu" :D Po nanesení vznikne jednoduchý, lehký tón, který není ostrý a výrazný, ale působí velmi přirozeně. Kdo by chtěl přeci jen dosáhnout výraznějšího sevření může (jako já) přitlačit na štětec či aplikovat ještě jednu menší vrstvičku.


Výdrž je optimální. Produkt je vhodný pro všechny typy pleti a musím i říci, že neucpává póry, takže to ocením, protože bojuji  černými tečkami.


Zajímavostí je, že tvářenka má parfemaci, Jemnou, ale přesto tam je :) Nemůžu si pomoct, ale připomíná mi vůni orchidejí. Samotná vůně při aplikaci tvářenky nevadí, takže je jen příjemným doplněním samotného líčení.



Klady:
- přirozený efekt
- příjemná parfmace
- neucpává póry
- vhodná pro všechny typy pleti

Zápory:
- ošemetný obal
- chybí štěteček na nanášení?
- kombinace tónu se shimmerem a bez shimmeru
- není spíše lepší na modeláž obličeje?

Hodnocení


Tvářenku od Dermacolu si můžete pořídit například v parfumerii Parfums.cz, za 129 Kč a je jí 8,5 gramů. Dostupná ve čtyřech variantách. 

Vaše Šárka :*

A co Vy? Jaká je Vaše oblíbená tvářenka? Nebo raději používáte bronzer? :) Podělte se o rady a zkušenosti dolů do komentářů :)

2 comments:

  1. Tuhle tvářenku jsem nikdy neměla, asi je spíš vhodná pro "kosmetické začátečníky" - prý to s ní nejde přehnat. Ale v blogové sféře je tahle tvářenka docela oblíbená, takže asi úplně špatná nebude.

    Maru UltimateChic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jj máš pravdu, taky jsem slyšela ;) ale musím se přiznat, že jsem si jí vybrala kvůli té krajce :) ale dá se s ní docílit krásného přirozeného vzhledu :)

      Delete

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)