9/16/2014

Fifty Shades of Blue with Sleek - efektní modrá

Krásné pondělí, Vám všem!

i když letí dny nám už pomalu utíkají mezi prsty, nezapomeňme, že tím nezačíná pochmurné období líčení. Proto jsem udělala tento tutoriál, abyste věděli, že i v podzimních dnech můžete zazářit krásnou barvou. Já jsem si tentokrát vybrala mnoho odstínů modré - proto Fifty Shades of Blue a použila jsem na to Acid plaetku od Sleeku. Samotné líčení mi hrozně připomíná bouřlivé dny, kterých je teď opravdu hodně. Všechny produkty, které ve videu uvidíte, nejsou těžko k sehnání,takže hurá na to! :)



PRODUKTY, KTERÝMI JSEM NALÍČENÁ
Nivea pure & naturals denní krém
Rimmel Stay Matte báze pod makeup, 003
AVON Colortrend makeup, Ivory Beige
Alverde báze pod oční stíny (ta nejsvětlejší)
Rimmel Stay Matte, 100 Ivory
Rimmel Stay Matte pudr, 001 Transparent
Rimmel Scandaleyes RetroGlam řasenka



CO MÁM NA SOBĚ

oblečení - tílko C&A

NA CO NATÁČÍM
video - Sony HandyCam

Vaše Šárka :*

Jak se Vám dnešní netradiční líčení líbilo? Troufli byste si na něco takového? :) Napište mi svůj názor do komentářů :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)