9/17/2014

Icy wishlist by me - Ledový wishlist

Ahoj, Vám všem,

nevím jak Vy, ale já už si pomalu přiznávám, že se k nám pomalu blíží podzim a s ním i nadcházející ne zrovna slunečné období. Jasně, jediné, na co se můžu (nejen já) těšit, je krásně zbarvené podzimní listí, které nám snad jako jediné zlehčuje tu podzimní náladu. Už jsem si podle přibývajících vrstev oblečení uvědomila, že je prostě konec sluníčka. Nevím jak Vy, ale s podzimem přichází i nový seznam přání, co je dobré si na takový podzim pořídit. U mě to v předních místech určitě budou teplé, ale krásné věci, do kterých se budu moct zachumlat :)

Dnes jsem se rozhodla vytvořit něco, co ještě na Sistershoods nebylo a to je nová rubrika Wishlist. Nevím jak Vy, ale já vždycky přijdu s něčím, co bych nutně potřebovala :D



1 Bunda koženo - khaki - minulý rok to byl doslova boom, co letěly tyhle bundičky. Musím Vám říct, že mě se strašně líbí tohle kombinování materiálů a už se těším, až tuhle krasavici někde najdu

2 Pastelové barvy na vlasy - není to na trvalo, neobsahují žádné toxické látky a užijete si s nimi plno legrace :). O čem mluvím? No o pastelových barvách z tohoto webu. Líbila by se mi ta sada po 24 kusech, protože čím více kříd, tím víc srandy :)

3 NYC pudr - všichni o něm mluví, jak je supr a v drogérii nad něm slintám. Ale mám ještě zbytek pudru od Rimmelu, tak to tenhle měsíc snad vyjde :)

Catrice lak na nehty - tenhle podzimní hnědý nude krasavec 70 Calling Mr. Brown úplně volá po nadcházejících ledových dnech. Musím ho mít! Hned jak půjdu do drogérky, jeden tak vezmu :)

5 Nike boty - jakékoliv Nike boty, které budou bílo růžové a které si zamiluju hned na první pohled! Nike boty jsou boží a už mám jedny vyhlídnuté. :)


Vaše Šárka :*

Já nevím, jak Vy, ale mohlo by sem patřit dalších tunu věcí, jako jsou hedvábné a měkoučké teplé svetříky, trička s dlouhým rukávem či parádní boty. Ale to by musel být můj Wishlist nekonečný :)

A co Vy? Máte už svůj wishlist nebo něco, co nutně potřebujete a nadcházející podzim se bez toho neobejde? Určitě dejte vědět dolů do komentářů :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)