9/02/2014

In News srpen 2014 - opravdu hodně velká nálož kosmetiky

Ahoj a přeju hezký den, krásky,

věřte mi, že při tomto videu, jsem se opravdu hodně navztekala :D načítalo se snad přes tři dny. Nechtělo se to uploudnout (to jistě znáte z instagramu), ale nakonec jsem nad videem vyzrála a dnes večer Vám ho konečně mohu ukázat...


Se sestrou jsme právě zabydlené na Jeseníku a bohužel nám začalo pršet. My si ale počasím nenacháme zkazit náladu a určitě si zahrajeme klasický hry typu Člověče, nezlob se! nebo prší, které nám budou muset připomenout naše drahé polovičky :D

Tak abych se dostala už k videu. Tento měsíc jsem si toho pořídila opravdu hodně. Měla jsem takové období experimentů a všechno mě zrovna došlo, tak se nakupovalo, nakupovalo a nakupovalo ;) Jsem z novinek hrozně moc nadšená, ale jak už poznáte z videa, nejvíce z paletky od SLEEKu Acidky, do které jsem se zamilovala na první pohled :)

No nic, už nebudu nic říkat :) Můžete se tedy těšit na takovou malou recenzi, co si myslím o následujících produktech, protože jsem je už maliiinko vyzkoušela. A posuďte sami, co si o nich myslíte. Budu moc ráda, když své názory napíšete dolů do komentářů.

Vaše Šárka :*

PRODUKTY, KTERÉ SE V IN NEWS OBJEVILY
Nivea Reshaping Cream (ZDE) 167 Kč
Linteo vlhčené ubrousky Baby 35 Kč
Little Black Dress tělový krém (Avon) 55 Kč
Dermacol sprchový gel Belgian Chocolate (Rossman) 39 Kč
Nivea denní výživný krém na suchou a citlivou pleť 154 Kč
Nivea pure and natural zvláčňující denní krém na normální až smíšenou pleť 149 Kč
Avon kakaové máslo na rty 50 Kč
L´oreal Line Studio tužidlo Volume Silk and Gloss 78 Kč
Alpa vlasová voda lopuchová (Dm) 34 Kč
Alverde tužka na obočí, odstín blond (Dm) 95 Kč
Uma mono oční stín růžový (Teta drogerie) 67 Kč
Sleek paletka I Divine Acid (ZDE) 299 Kč
Nanu Nana Krabička ala moustache (v AFI Pardubice) 50 Kč
H&M zlaté pinetky 50 Kč
New Yorker černé legíny 249 Kč


CO MÁM NA SOBĚ
čím jsem nalíčená - Sleek I Divine Acid, Uma, MUA, Essence, Alverde, Avon Colortrend, Rimmel
oblečení - květované šaty H&M
                                        lak - Essence, Rimmel by Rita Ora 703 White Hot Love
NA CO NATÁČÍM
video - Sony HandyCam


A co Vy? Čím jste si udělali radost v měsíci srpnu? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)