9/11/2014

Nedostupný kouzelník - Rimmel Just Leit It Go Remover

Přeji Vám další krásný večer, milé dívky, dámy, slečny,

je to až neuvěřitelné, ale týden se přehoupl a bude opět konec týdne. Tak jak se těšíte na víkend? Já strašně! Vy určitě také, až si po práci či po škole uděláte chvilku pro sebe, natáhnete jen tak nožky pro sebe, uděláte si svůj oblíbený čaj či kafé a budete si číst časopis či dívat se na svůj oblíbený film.

Já dnes přináším pro změnu další recenzi, Tentokrát se bude jednat o Rimmel Just Let It Go, odličování očí a jeho okolí, který je vhodný nejen pro normální make up, ale i pro ten voděodolný.



Přišla jsem vlastně k tomuto výrobku náhodou. Byla jsem v Jeseníkách na dovolené a došla mi řasenka, no hrůza, znáte to.. a já, v té nejzapadlejší drogérii Teta, co tam snad byla, našla balení řasenky Scandaleyes spolu právě s tímto "odličovačem" očí. Řekla jsem si, že je to paráda, protože jsem si vždy odličovala oči odličovacím mlékem či micelární vodou a nikdy jsem neodlišovala od sebe tvář či oči.

Samotný obal výrobku je jednoduchý, ale právě svojí jednoduchostí je rafinovaný. Má oválný tvar. Barva obalu je průhledný. Písmo na je v tmavém a světlém odstínu modré až blankytně modré. Celkově bych obal hodnotila jako velmi dobrý. Víčko je klasické, odklapávající z pevnějšího bílého plastu.








Teď bych přistoupila ke složení výrobku. Je průhledný, vodově řídký a namodralý. Musím Vám říci, že se sice jedná o můj první produkt z řad odličování očního okolí, ale je jedním slovem perfektní. Jak už jsem zmiňovala, je vhodný na standartní i na voděodolný makeup očí. Má složení 125 ml. Pro mě, která má citlivou pleť byl absolutně vyhovující. Neštípe, nepálí, i když se jedná o oči, které, jak mi určitě dáte za pravdu jsou nejcitlivějšími na celém obličeji.



Tohoto odličovače očního okolí stačí opravdu nanést jen malinko na kulatý vatový tampónek. Já to dělám tak, že na celý tampónek nanesu požadované množství, přiložím na necelou minutku po celém oku a poté lehce setřu jedním tahem. Většina líčení, co bylo na očích se odlíčí a pak už jen druhou stranou tampónku přejedete zbytek a je to. Oko je dokonale odlíčené, bez dření pokožky a znecitlivění a štípání očí.

Nevýhodou je a to mě opravdu mrzí, že tento výrobek od Rimmelu není k dostání v obchodech v našich drogériích. Koukala jsem se už na oficiální stránky Rimmelu či na jiné e-shopy, ale bohužel, nikde není k sehnání. Už jak mě mohlo napovídat, popis výrobku je ve všech různých jazycích, ne jen v češtině, takže ho tady neseženete. Jedině, kde je v dostání je právě v balíčku s řasenkou Scandaleyes a celý stál okolo 125 Kč. Našla jsem ho i na votočvohoz.

Vaše Šárka :*

A co Vy? Jaký byste mi doporučili "odličovač" oči? Jaký je Váš oblíbený? :) Setkali jste se někdy s tímto výrobkem? :)

No comments:

Post a Comment

Moc Vám děkujeme za každičký komentář a přejeme hezký zbytek dne ;-)